24h購物| | PChome| 登入
2004-07-16 17:31:05| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~_~.............

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

16 July 2004 (Friday)

今日打8號風球,在OFFICE收到呢個消息簡直係SURPIRSE,都無諗過會掛8號,有半日假放真好!不過我其實唔係太ENJOY,因為諗起一打風D流浪貓狗就慘啦...另外就係度度都CLOSE,無野好做!結果11:45先有得走!走去迫地鐵火車!都咪話唔慘!以前打風有人黎接應我都不知几好!又唔駛驚俾人毛手毛腳,又唔駛驚落雨!唉...今時今日要自己一丁友走去迫地鐵!

唉...最唔開心係因為收工之前收到個電話!唉...呢個消息實在...嚴重地影響我心情!由返屋企途中到返到屋企...我乜野心情都無!雖然我好明白...人地無應承過我一定得!但係...始終我都會有失落感!我亦都預計得到我飛唔出佢五指山!但..呢個係我的RIGHTS!佢無理由阻止我架MA!不過..我亦明白凡事不能強求!..唯有咁安慰自己!唔制呀...唔制呀...... >_<...

所以今日心情唔多好...最好唔好惹我...當然我唔會搵D朋友黎發脾你!我應該多謝某几個朋友仔咁不幸俾我捉住呻呻呻.....俾我發UP風!~我無野架啦!聽日又一條好漢!(講係咁講O即)!不過有你地安慰下我,我都已經好左好多!~

唉....~O~...聽天由命!那個小子講得O岩...現實永遠都係殘酷的!今次俾你威番次啦!~

台長: 孫女秘書
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文