24h購物| | PChome| 登入
2005-06-13 10:43:31| 人氣29| 回應0 | 上一篇

恐懼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2005年6月13日 星期一 (晴天)

終於都考完試啦!!等呢日,盼呢日好耐啦!!起考試呢3個星期,對我來講是一個折磨啦!!真係好辛苦,好唔想去溫書,但無奈我又一定要去溫,背完曬D野,但入到試場唔記得曬,o個種感覺一D都唔好受,但好多謝弟兄姊妹對我的support啦!!特別是敬宜,考每一科之前o個晚都會send SMS俾我,替我加油,為我祈禱,真的很多謝佢!!

起考試的呢段時間,自己都o在好多野,有一晚睇"標竿人生"時,自己有大的感受,已經唔記得係睇邊一日,但睇的topic係講團契o架啦!!睇完之後,一路默想...那一刻,再次回想返多年來的團契生活,我同悅誼佢地的關係,好似明白得多在,之後...哭哭哭...發現自己係一個好重視關係的人,但我卻起關係上,傷得多,跌得多,我發現自己呢家唔識點同人建立關係,跌得太多啦!!以為傷口已經癒合,但只是一個假象,傷口無癒口過,反而傷口愈來愈大,但這是否就是神要我學習的野呢?

明白到,如果我不肯真正面對問題,不肯同人毫無保留地講出個問題,去解決它,我永遠也會被這些問題困住自己,我永遠都唔會開心,一個人力量真的有限,我明白到這個問題唔係一朝一夕的事情,而是積埋積埋的問題,我想去面對它,我唔想再被佢困住我,我唔想再為呢D事情,成日都唔開心,我知道唯有祂才能徹底的醫治我,決定考完試,搵思惠姐姐傾下,但我卻很害怕,真係好驚,向別人坦露這樣的我,好可怕,但我要勇敢去面對我的問題啦!!

台長: sakiko
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文