24h購物| | PChome| 登入
2003-04-14 22:10:52| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/4~~april...你比少少矜持得唔得呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

aiya...溫中史溫到吽吽到...都溫左一個星期啦..我都唔知溫左d 咩呀...真係好痛苦...最痛苦係病左都要塞好多野入腦.....最安慰係有一班朋友同自己一齊努力...一齊笑....共同進退..呢一個係april 四月姐姐...邦and 航

haha...呢一排好hit 既話題當然係april 姐姐十月芥菜事件啦....佢真係....都唔知點講好呀...總之笑到反肚啦....最funny 係佢話要轉移目標話識我男朋友woo....好呀....你咪囉去啦
haha....講笑ja....你肯我都唔制...


其實都唔係咩既...講笑姐
你估佢真係咁咩...佢雖然係冇男朋友.不過我好相信佢唔會咁thirty and 喉禽......佢越係咁..我越係唔相信...大家既理想都好一致..就係有d 野係可遇不可求
我今日都同佢係房仔傾左好耐女人經啦...

尋日同阿航電話...佢比左好多問題我諗呀
係人鐘意諗野..or 人鐘意比野人諗呢??我真係唔知呀..算啦...當啟發思考囉....
d 問題真係好難答呀...不過我真係好耐心去諗ga...諗到唔出聲,,,
不過嚇親佢...以為我唔知做d 咩...haha

台長: 愛航
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文