24h購物| | PChome| 登入
2003-04-13 14:08:52| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

12/10~這麼遠.那麼近

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近同遠唔在乎要塔幾耐車..
唔在乎距離....
唔在乎時間...
你説九龍和新界遠ma??
我話天然氣同地獄仲遠
只是在乎你點要厘定近AND遠姐

我今日去左元朗溫書...你chi sin 啦//咁死遠...不過慘得過個度夠slient....我今日的起心肝去左睇醫生..因為我真係有d 驚.....我問左醫生好多問題.甚至比佢問的多
無非只係想知我有咩病...
囉一個心安姐...

我唔想比人當我怪物咁睇...我唔想咳一聲d 人會避我三尺...人實在太敏感啦....不過唔可以怪佢地
我選了自我隔離...
去一個人都唔會多d 既地方study.....

所以我去左佢屋企呀...幾好ya
at least 有人提我呢一個大頭蝦食藥
有人整下千茶比我食..haha

係佢屋企食完飯之後我地去左屯門行街
我同佢都有收穫啦..我發現我同佢都有一個秲點...我地都好相信我地既直覺....因為彼此都睇中左同一樣野..

係巴士上.坐我地後面有對情侶
好煩...喿到死...又argue 都行埋一面啦 呢頭又話分手.又話落車...
個一頭又kiss 到落車... what is love??what's their aruge for??
不過so funny that
有好多人都唔明白咩叫拍拖..
咩係愛...
莫非 一男一女走在一起便是愛情??
分手係aruge 既excuse???

返home 個陣...我地目睹一宗交通意外呀..exactly happen in front of my bus...有一架private car crush a bus...詳情唔講啦..你自己睇新聞啦
係黃大仙鑽石山個一頭啦
時間係11:00pm...

我都係第一次咁近距離接觸到呢d 野
人人都落唒車,...因為唔知要等幾耐
不過我選擇留係車上..同佢係巴士度涼冷氣..haha..and 享受埋共處既時間...

今日係winnie 生日...also 代表著
係我同jerry 分左手一年既日子
係一年來...時間真係好短..過得好快
我唔知我自己係呢一年改變左咩...不過有一個新開始
我唔知佢改變咩...唔係好關我事
不過佢都有一個開始

唯一我所知既
係事情過去了
一年..係一個好好既excuse 去把呢一件事切切底底劃上句號..從此係生命中抺去...我都好相信明年今日
我唔會再記得呢一事

台長: 愛航
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文