24h購物| | PChome| 登入
2004-07-11 01:48:40| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

穿回波鞋的日子

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上班後,每日著的都係高跟鞋..
是老闆指定的...非穿不可...

從前,我嚮往著高跟鞋那一種高人一等的感覺
尤其是高過很多香港男仕...
我本應有5尺6吋半...但我狠自己不到5尺8...
唯有著鞋補救..

偏偏我就是一個喜歡追巴士的女仔,拗柴事少...追唔到事大...那怕我穿的是一對2吋鞋..!!!好豪氣..!!

但奈何啞子食黃蓮.有苦自已知....風光的背後.
家第一刹那.就係退去那一對又愛又狠的鞋.
記得有一次,隻腳痛到根本行不到,幾經辛苦先返到屋企,,一拐一拐...退鞋一看.
隻腳跟損到流血了...其實那又可必呢..為了那一份感覺罷了..

明知要企好多個小時的PROMOTOR.我情願買一對平底尖咀鞋都不會選擇波鞋..

難得放假,小航勸我不要再穿高跟鞋...
讓雙腳可以透透氣...
所以我穿回那一對久遠了的convense....
真係好舒服..但唔順眼
我看看鞋架,我根本得2對波鞋...基本上,我都一個喜歡波鞋的人..
另一對是puma..是我同小航的情侶鞋....

識我的朋友都知道,我完全討厭t-shirt 牛仔褲的打扮....所有波鞋可以話係絕緣.

為了靚,我可以懶理會腳痛
但為了舒服.我唯有改變..
好難取捨..!!!

台長: 愛航
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文