24h購物| | PChome| 登入
2003-03-31 13:57:57| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31/3~~英文都可以啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過左2日中文考試既教訓..我今日eng都不可有失呀...成日睇錶都不在話下...仲係咁time 住自己...結果都做得哂and有時間對...都可以啦
雖然我唔知我perform 點.不過我都好滿意啦..

之前個2 日都ok啦...都係relax and d人past papaer 多..唔做得多我會好驚...不過由於肺炎太恐怖..我溫開書個一間自修室都唔開呀.so我去左家鈴個一個教會既自修室囉....當煞我都有去佢個教會啦.

我好耐都冇返過啦...因為懶囉..不過我係一個christian

um....仲有我想係呢一度多謝iory 既維他命and 礦物質pills...可能我有食..so 身體既抵抗力好左....咁都冇咁易病啦.而家病都幾係野...
..thx 呀..我都話個一d係秘密weapon啦....

台長: 愛航
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文