24h購物| | PChome| 登入
2003-03-30 22:00:12| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

30/&31/3~~屋企多左個mircowave 呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

29日個一日係考listening..之後好呀..因為做paper 都真係好呀
都冇乜心機study.so 去左find我bf 囉....同佢有一個好開心既夜晚呀
佢比左個mircowave我呀..佢話lucky draw抽回來...咁岩我home又冇..不過佢都算係咁.係元朗move去我屋企..好heavy ga.....因為辛苦佢yo....

之後同佢一齊食糖水..好味呀...唔食都甜啦..haha

今日我返教會呀
係救世軍九龍城隊
我都係第一次返個一度呀..因為april番開我先番呀....個一度好正ga
又近我home woo又識到朋友

之後我地番舊堂溫書呀
有april...欣..雞..邦and 云...
大家一間房好concentrate d eng
好暈呀
好似好多蟲蟲咁...真係好想死...
不過我應承左自己唔可以放棄
我仲有一支背後既強心針
yeah!!!
為左咩都好
我會努力呀....

台長: 愛航
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文