24h購物| | PChome| 登入
2005-05-19 23:03:33| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔見左...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日差d遲到呀...
我一入佢就關門喇~(^^v)

hist堂好比心機聽書呀...
起初完全聽唔明...
猛咁問呀harry...
harry都唔明既...只係係度望住呀sir...
次次問佢佢都問呀jeff ga= =
係度扮明...哈哈哈哈...
好彩後來果d我都明既~

放學果陣maggie走仙...
我做課後練習...做做下突然諗起phy果份野...
去搵左幾廿次...都搵唔到...
我仲記得phy叫我唔好唔記得...我話唔會...
好小心咁放係櫃度...無掂過...
未做哂就好灰心咁走左......

同jason book,sakura一齊走...
jason book其實都幾好人...
之前同佢坐都唔覺既...keke...
之後去左sakura屋企~

番到屋企maggie打比我...
話係m記等左我好耐...
我都唔知佢等我...
佢又無話等我...我又無開電話...
佢等左咁耐...sorry呀!

睇maggie同phy日記...
發覺佢地呢排都發生左好多野...
我就日日都係平平凡凡咁過喇...
都唔知係衰定好喇...= =”.....

          "*老常害 怕專心 盡力仍 出錯...



台長: rebecca058
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文