24h購物| | PChome| 登入
2005-05-09 19:32:18| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

與世格絕~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日有勁多本功課未做...
一番到學校就係度做...
到打鐘仙衝過去攞書...
又係咁狼狽 =口=”

早會時落雨...好快就上左去...
又要上多一陣IS堂...><
悶死...係度同daryl傾計~佢真係好好人呀>v<!

eng堂隻眼係半開半合咖......
眼訓死喇...

中文堂勁努力聽書呀...!
點知咁岩同harry講幾句就比miss許見到...
問我野...我又唔知之前d人答左咩...
就亂咁講...又瘀多次...無奈~~~~~~

maths完全唔知要做d咩...
同呀jeff,harry傾計...
我地係度講緊坐呢個位簡直係與世格絕咁...
無論班度個個都係度玩...講野講到好大聲...
我地呢邊都係咁冷清...連中文堂讀書都係無聲咖...
餘下果2個月過呀~~~天~~~呀~~~~~~><

落雨搞到PE堂無得上tim...
係度一路聽歌一路作文...
但係都聽到狗仔同raymond講既野...
佢地好白痴呀.....笑到我~
緊住幫donald打字...打左d就無心機再打lu...
maggie自己都未做完~係度幫人打字...傻咖!
緊住我幫佢問mr.ng可唔可以聽日交~
其實mr ng係好好人咖~~~哈哈哈哈......

今日sakura發高燒呀...
放學同candy,sakura一齊番屋企...
廢事一陣佢自己行下行下暈左~

  
      ``●ˇ懶理那段段[是與非]*


台長: rebecca058
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文