24h購物| | PChome| 登入
2004-07-17 06:22:15| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好失望呀..om成績出了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Nurnberg 16/7 0:00am
呢幾日連寫日記的心情都冇, 所以三日先寫一次, 前日星期三, 好悶咁係到溫finance, 但係超hea, 又好悶, linggi又話亞ben了有野搞都會搵埋我, 但係佢依家人都唔見埋, 唉, 不過算啦, 我都唔好意思阻住人啦…….
之後heike cook了d 湯圓, 但係德國人真係唔多識整….haah, 佢就咁用熱水整, 跟住上碟, 好搞笑…..不過佢話我知原來asia shop有得賣, 真係好呀..
到星期四, arielleo問我知唔知個om 的result, 佢教我check了, 但真係……唔, 都有grade2, 但我諗住今次有grade1 ga…..有少少失望, icq問亞chris, grade2 ok嗎, 德國人的要求真係….佢話:is not good, sorry…..呀, 好hurt, 冇晒心機溫書啦………….之後諗住去找人借notes, 但我又冇佢電話, 所以要去直接找佢, 好耐都未試過拎住張地圖周圍走了, 但係去到時都係找不到, 因為佢唔係到, 之後還野比韓冰, 好耐冇見佢啦~~~~
And then去chris到溫書, 見佢考完一科勁野就hea啦, 結果..都好在溫到d….不過搞到佢meeting late了, 第一次見佢著到好行咁著晒皮褸(我好like件皮褸呀~!)hugo boss ga~!!!佢話約了fd, 係last meeting, 因為大家各散東西喎
之後返到家, marina今晚要走了, 所以我同佢影了相, 仲一齊飲red wine, 因為我冇機會見佢了, 佢仲帶我去了佢間房, hee,….佢間房真係好tidy呀……
到到今日, 真好累, 早上不停係到訓訓訓, 所以根本溫唔到書…但係想溫但一d心機都冇, 所以進度好慢…仲心裡諗住不如hea過去先啦, pass咪算..唉…..唔得咁…..但係真係唔知點解一d心都冇, 所以好唔開心好蚊……
And then hea下, 去到六點時諗不如走去kitchen溫啦…..hahaha…..原來真係好好多…..heike的mama來了, 仲請了我食佢種的車厘子, 好好食呀….今晚溫到12點真係好辛苦, 我指不停咁計, 但係又比我計到之前唔識計個d, 好, 明日再係kitchen讀書, 等自己唔好hea先

台長: raerae
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文