24h購物| | PChome| 登入
2004-07-14 15:46:58| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

OM考試啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Nurnberg 13/7 11:00pm
嘩…日日都係溫書呀, linggi失踪了呀, 完全搵唔到佢呀, 好, 星期一的時候, 話說第二日就考om了, 所以真係冇出過街, 但係係房係溫得好hea, 不停係到訓, 醒了就看notes….唉……之後好快又到at night, 食完飯就找arielleo問佢點做一d題目,….佢間房真係好鬼亂…..返到家差唔多11點, 食下生果見到heike, 又同佢傾了陣計, 唉, 同佢講話自己grad左都唔知搵咩工好, 不過話好開心可以來exchange, 可以真係有機會講下英文, 佢都話係, 多謝佢讚我英文好, 但我真係唔覺…可能oral好少少, 我話我writing真係..sucks…佢話都夠啦…hee..佢仲話佢係canada的時候d人好表面, 佢地會同你好nice咁say hi, how are u咁, 但係只限咁多, 佢地係冇興趣知你其他野, 佢話愈西邊的人愈cool, marina(Russian)都同佢講過話第一次見德國人覺得佢地cool, hahah, 我都覺ga…不過唔同culture je, 好多人同我講德國人係一熟了就對你好好的, 問題係要同佢做深交個步, 但係我覺得我識的德國人都好好, 真係好….
到第二日, 本來諗住5點半起身, 諗住溫多陣, 點知一起身係6點半了, 所以拿拿聲沖涼煮早餐…..hahaha, 都溫到d, 跟住出門口考試了, 其實真係唔多緊張, 但係就好失魂, 唉, 成世人都係咁, 我唔記得check 自己個seat位呀, 我以為亂坐, 得咁少人考, 又唔係香港個d幾百人, 得20幾人….結果我係臨考前三分鐘跑去樓下看board…..先找到自己坐邊, 考試呢, 不停有人早走, 可能佢地覺得淺啦, 我就坐到最後一刻, 不過都有兩題好唔識……唉, 10幾20分呀, 我講過話唔要拎grade4 呀, hope真係唔會啦……
返到家, 又即刻去買野, 係呀, 呢排出街就係去supermarket補給, 就真係咩都冇lu……..之後返到家, 真連房都唔出, 就係咁讀finanace, 但其實一路聽radio一路讀係勁hea, 不過唔聽又悶…所以唔理lu….
7月19 有兩科我覺得好難的考試……我要努力啦
今晚收到一個icq message, 又令我開心又唔開心, 心情好矛盾……我都覺唔健康, 但又好沉迷……….

台長: raerae
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文