24h購物| | PChome| 登入
2004-08-03 06:24:21| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

買野買野~~~!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Nurnberg 2/8 12:11am
Hahha..咁快又到今日啦, 呀…一起身打返日記, 因為昨日打到一半, 好打完日記沖個涼, 跟住開始又pack 野, 好, remove晒所有post card, 有人打比我話要我間房呀, 不過佢又唔識講english, 不過我都冇心租啦……hea下又到下午, 出去看成績, 都仲係冇finance個科, 跟住去找frau cramer, 問下佢可唔可以租, anyway, 佢又唔係student, 算啦, 跟住又去交insurance fee..咁又冇了550蚊..呀, 好肉痛…..and…又出去shopping, 不過今次係有目標去shop, 我要找d長裙, 咁又搞了幾個鐘, 不停係h&m兩間shop到搵, ahhah, 不過又買多件長婁..但眼見佢made in china, 我真係有d唔想買…..我覺得唔值400蚊..不過後來都係買了件婁..算啦…..total又洗了7舊水..hahahah….死lor
我之後去了asia shop同老闆娘講話mp3賣比佢130蚊euro, 我諗hk dollars 係1222 now la..hahah, 有賺, 佢唔好同我講價就得….
跟住返屋企比相heike睇, hee…..跟住又hea多陣, 煮下飯, 再煮下rice ball比heike食, 佢好like呀, hee…好開心, 教埋佢點煮, 佢好enjoy呢個喎, hee….仲傾多陣計, 原來佢係東柏林人呀, 勾起我對history的興趣呀..好玩…..hee….

台長: raerae
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文