24h購物| | PChome| 登入
2003-09-22 21:07:38| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我是我,我就是我....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22_09_03 晴(開始冷啦~~~)

今日…心情…….擒晚出街食完飯之後…又整到隻眼(但今次係另一隻)….咩原因…唔想再提….痛…好痛….痛到出曬眼水…..原本…想順勢喊埋出黎…但喊唔出…..

擒晚只係畫左二張sketch….整日都無心機的….自己都唔知自己做咩會咁….其實…可能….我係….知道的,只係唔想面對…..之後….就同亞泰傾電話,傾到兩點幾….超眼訓呀~~~但見到佢而家咁乖,咁生性,真係好開心….(唔知亞麒佢…..會唔會咁呢?但就算佢會…我都唔會知道!!)….希望佢快D搵到野做…希望…佢既留低…真係….值得啦….

今日好似發生好多事咁….上DS個陣…去完個TOILET返黎…就見到AMY面到紅曬咁….都唔知咩事…. 之後組組都PRESENT完----AMY竟然…唉~~同朱翁嘈…. 不值不值!!….佢係咁呀啦,自己都唔知自己講咩咁…算吧啦! 之後…… JOANNA又唔舒服喎,雖然同佢唔係好熟…但知道佢病病...都好似唔知點咁(佢仲學人嘔TIM呀@_@,鬼咩兩年前既藥,都夠膽死罷落口~~~)…而我….仲好肚痛….完全唔想郁….哈哈~~其實已經有18同JOANNA同我分擔下…三條柚係CAD堂,勁乖咁坐係第一排….聽書@3@~~唔信呢…因為我地三個都唔想郁…(係郁唔到)~~

唔!!今日整左早餐食呀~~芝士,蕃茄加吞拿魚~~~仲要有”行”底既包包呀(因為三哥羅左個新焗爐返黎!!)…>.<~~~但要LUNCH先食到呀…”行”底@.@無曬…原本諗住一早同PATPAT一齊食….但唔知點解今日同佢既說話….不夠十句>.<~~LUNCH佢又出左去…算啦….同momo一齊食曬lu~~~hehe~~~今日入左五十大洋入叮噹度lu~~勁!! 勁!! 勁!! 勁!! 勁!! 勁!! 勁!!~~~明天繼續努力~~~

叮噹lunch box搜索中…..高價收購呀~~~

唉~~都唔知畫咩好啦…堂堂都要新野….但日日都有堂…@_@






其實今日真係唔係咁開心….但….都無機會………算啦…….聽日既我….可能…..



覺得自己d戲….好似愈來愈好的….好似….將要回復三年前既我一樣……我是我,我就是我…..原本兜兜轉轉….又是同一個我…

台長: 傻兔
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文