24h購物| | PChome| 登入
2003-09-23 23:38:08| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

家姐~~得米呀~~~勁!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23_09_03 (二) 晴(冷冷地)

今日….心情一般啦…都…..一早返左學(應該返130既),但擒日實在太累啦…十一點未到就訓左….所以諗住一早返去畫野~~look左成個鐘先起身@_@仲要食埋早餐先返學---good呀~~~

臨出門口,去個厠所~~唔!!今日cat3家姐present喎,等我send個message先~~~hehe…係厠所攪d咁既野@_@唔吉利喎~~~搭life時開始打先,一出life即send….shit!!無網絡>00<~~~又要打過….算~~~>3<~~~send到~~~家姐又win到呀~~~真係開心死~~梗係啦!!我家姐喎~~小野呀~~~ #(00)# 家姐好勁呀~~仲要冠軍tim呀~~家姐!我又要羅獎呀~~~

hehe~~開心完…寫返日記先….一返到去...得我一個B組….悶呀…我個組又得我一個,不過算啦~~諗住返去畫野姐,都唔洗人陪都得啦…點知一坐埋位….就開始眼訓…跟住又同Fiola,cancer傾下計,食下野@.@~~已經到lunch~~咁我…咁早返黎…做咩呀…畫左幾條-----線!!…早之訓多陣啦~~~

食完lunch個個都好似死曬咁訓曬係度….(o00o)豬~~~一起身,就知自己一左招@_@連打三個”池池”….我今日已經著長袖衫家啦(因為知道自己作病中…)…估唔到…咁就中左野…而家有小小發燒tim>.<….陣間食返兩粒藥,希望振得住啦~~

下午上朱翁堂,又唔知做過d咩咁…無聊…

hehe~~但放學個陣,同Fiola係百佳買左好多野食呀~~兩條柚又話要慳錢…買左成舊水野呀@_@叮噹lunch box~~~


好似有兩日無見過patpat上網同patpat傾計啦…patpat你去左邊呀@_@….掛住去街….又唔理人….哼!!算數~~~






嬲呀~~

台長: 傻兔
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文