24h購物| | PChome| 登入
2003-09-21 18:21:40| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

壞透了.....我的心情....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21_09_03 陰

對我好的,我不珍惜....
反而...對一些不珍惜我既人....好....而家我所得的……都是我應得的----報應!!

今日…完全地無心情…bad mood呀,一來仲好肚痛,二來……唔知呢…仲有一種唔知點既感覺…怪怪的…完全地唔想講野…忐忑不安的…完全地無心情畫野…聽日…死就死啦~~~

係呀…亞泰話今年唔返英國喎…記得上年佢話會為左我而留低…哈哈~~~但佢最終都係走左…我完全無唔開心…但今年佢唔走既原因…我唔知,亦無興趣知…但覺得…好可惜羅…而家佢仲離家出走…唉!!真係叫人擔心~~

我同gil講…佢竟然話我識親d男朋友都係咁任性…哼!唔知呢?…可能係”有性格”姐~~

想他留下的,卻不留下…
想他離開的,卻留下…
想他回來的,卻…

世事往往就係咁…
所以我一早就決定左……




以後都唔會對任何人好…至少…會令……對我好的人…



對我自己…







都好一點!!好過點…

台長: 傻兔
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文