24h購物| | PChome| 登入
2003-06-24 02:02:41| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

HARVEST WAY生涯.....三日等如三年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又要返HARVEST WAY啦~~~十萬個唔願意...但都要返..返去聽訓話...超累,磨左兩日野,手都震埋,仲要畫SKETCH..殺死我算啦~~日日都訓得三四粒鐘@.@我放緊假呀...

大老闆今日終於無咁野講啦,可能係因為大蚊上次講左句"大老世係咪次次都要講咁耐野呀@.@"勁呀~~當然係對細老世講啦~~

今日返半日咋!!超開心..但要返學,砌玩具~~好趕好趕630死期啦~~但今日都成...兩點鐘先走得,超肚餓..仲諗住返工食飯可以準時D...餓到胃痛..超級唔舒服...(玩具......所以買MC上車食,同亞榮分開坐@.@,超攪笑,好似唔識咁~~)

返到學校又要好趕咁噴底油..全日都係趕趕的...日日咁做都唔係辦法家喎~~~

好累呀~~~~~~~累到唔想寫啦~~~寫定遺言差唔多啦@.@..應承左D人呢個星期要過得開開心心家喎~~~我盡~~緊力家啦~~唔喊!唔喊!唔准喊!...幾勁..(其實我今日都有喊...小小咋...幾坦白>3<)


給一個人(邦):

其實我都唔知講咩好...同你識左...似耐非耐...但知道你唔開心,我都有小小唔開心,唔知點樣先開解到你...我係過來人,我完全明白你感受...但要企返起身....只有自己...

好多野..都可以解決的...視乎你係用咩角度去睇...問心我而家都仲好唔開心,但人前我一定係最開心個個...我都唔知點解而家既我..咁容易喊(以前要回憶上次喊既情況都有D困難,而年黎計算...而家...有秒差唔多@.@..無鬼用!!)至少你而家都仲可以聽下佢把聲,見下佢個人..而我...只可以獨個兒呆坐...去等...(我已經好耐無聽過把聲,佢既事啦,好掛住佢呀...但咁又點呀..我知道我再做幾多野..喊多幾多次...佢都係睇唔到..都係唔欣賞...雖然我仲好喜歡佢,佢都話佢好喜歡我(511)...唔知...係咪真...)

.......我深信今生來世...係我既...我一定會得到..唔係我既...勉強都無用....我今生得唔到,我會等來世,再等再等..再等...,只要你真心喜歡

...用另一個角度去睇....可能你前生已經得到她....

如果可以返轉頭,我都會選擇同佢一齊...始終我都幸福過,愛過...我知你都會....

一切都在乎你從咩角度去睇....

台長: 傻兔
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文