24h購物| | PChome| 登入
2003-06-25 01:09:42| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

習慣了...的小丑...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24/06/03 晴

今朝一早起身,發現自己唔見左兩隻手@.@….隻手呢?….可能磨野磨得太耐….黏住隻玩具…但已經全無感覺….擒日又成兩點先訓~.~..因為有d人(自己知係邊個啦….)夜晚點幾打黎…不過都算啦,鬼叫DOWN機…無SAVE到日記咩~~~~又要寫過…唔想寫都要….唔想斷尾呀…..

今日都一般啦…無唔開心,無喊….都算係呢段日子過得最好既一日….今日我串YUKI個陣,俾佢串……”唔可以串小白呀,陣間佢搵架車黎車我呀!”….GOOD LA~~難得俾YUKI串到,仲要死穴....但今次無好似上次咁想喊啦..仲同佢講...我同你散左散左..散左啦,順便同JOHNNY 講埋,因為我驚下次....有人問起..我自己都唔知會點..

但今次...無咩特別啦..無咩特別想喊既感覺?唔通我已經習慣左?...咁樣係咪會好D呀...

今日返屋企..真係好累,只係開電腦既小小時間我已經訓著左...至DINNER…日日都成6,7點先返到屋企..每日都一早就唔見左...DINNER完就入ROOM 磨野..好似回伏上年咁...DADMUM見我既時間得十幾分鐘...但上年暑假真係好開心,因為有你...日日返11放8,放工就可以見到你...朝早1000起身..你有時又會車我返工....真係好開心..但而家...日日都好唔開心...每次食晚飯我都驚自己會忍唔住喊...好快咁食完..我知咁樣對自己唔好(唔知你記唔記得我有胃炎呢...)..我咁做並唔係想你同情我(我知你都唔會...由你第一日唔聽我電話..無再搵我開始...我就知..“絕”係你個性..我知你唔會改,亦唔會為我改...)

啱既...你要既係有型,我要既係穩定(TWOTWO 同TOTO 已經知道我地既喜好啦)...只係我無諗過..你連認承你自己,認承我既野...一樣都無試過做,就放棄...無諗過...你...唔想講太耐啦...

亞邦講得啱..我同佢..都係一個唔會反抗既木偶...
而我選擇左..做一個唔會反抗既小丑...夢想太多...一切都破滅,幸福既水晶球....破滅了,留下既只有傷痛既碎片..

頭先磨野個陣,我無帶口罩呀...哥哥死都要我帶,我話我係工場習慣左都係咁啦...“習慣既野,唔代表係啱”..GOOD AR

我每日都習慣掛住你,為你喊...我都唔知啱唔啱...只係“習慣”

我真係好想有一個值得我為佢喊...係歡樂既喊..值得我關心肯聽我講野...准我做一個有尊嚴的小丑

啱唔啱我根本都無權話事.....


#我今日無咩唔開心呀..幾乖,仲有四日....

台長: 傻兔
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文