24h購物| | PChome| 登入
2003-06-23 01:30:14| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

坦白~~坦白~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

差d唔記得要日記!好彩~~

擒日....唉...唔好提啦..失敗之作...但今日都仲未平伏,成日都好易喊...點解而家我會變成咁...真係覺得自己好無用...

但而家好好多啦...因為我剛剛向patpat同輝輝坦白...係patpat迫我要咁做.....我初初都覺得自己無可能做到,由小到大我都咁收埋自己..."你係一個好好既聆聽者...."呢句話我已經聽過無數次....令我自己都以為自己係...係...我係一個好好既聆聽者...

因為呢句話....我愈來愈小同人講自己既事...係朋友心目中我永遠都係咁開心,無煩惱...我只係聚會中,扮演小丑...負責攪氣氛...當然佢地開心,我都好開心...可能呢個就係"你"口中我對人太好既缺點啦...你叫唔對人好,好!!我照做~~但發現自己並無因為咁而開心,更令身邊既受到傷害....呢個根本唔係我......難道失去你,真係連自己都失去......

我唔想咁呀..喊黎有咩用...你會返黎咩...離開左你...我真係想做返自己...一個普通人...

一個有自尊既人,可以面對其他人...但發現離開左你....我連車都唔敢面對...日日都要低頭做人既感覺...好辛苦...因為我真係好驚見到你...

有人同我講過..."錯不在你,點解要怕"...我唔知...錯真的不在我嗎?511我永遠唔會忘記當日你同我既每句說話...在你口中既我...原來係咁"好",我所做既一切都係多餘...只會為你帶來壓力...

算啦!錯在誰都好...而家我只係想忘記你....忘記一個人...原來真係咁難...我都唔知自己係咪仲喜歡你...但最重要係.....

其實我真係好想有一個值得我信任可以聽我講野既人...可以繼續准許我扮演小丑......我只係想做返自己...都咁難?我對你坦白,反而...

我要學懂坦白...對patpat坦白,對輝輝坦白...對所有人坦白...我要做返自己,做一個比以前更好更完美既自己....我知一切都需要時間...

在此真係要多謝patpat,但更重要既人係輝輝...真係好多謝佢...無左...我唔會對patpat坦白(之前有d誤會...而家已經無事lu~~~愛死patpat,錫死patpat...輝輝唔洗啦@.@),雖然輝輝唔必睇到(呢個星期),但我答應佢既...我會盡我所能去做,希望輝輝你答應我的...都會做到...

大家一齊俾心機,努力...我會接你車家啦...patpat要報平安呀(擔心死我啦
~_~)

我喜歡人地對我坦白...更喜歡對人坦白既感覺...以後我會家啦(但我係一個不懂表達自己既人....就住我呀!)

台長: 傻兔
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文