24h購物| | PChome| 登入
2004-10-03 00:16:28| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

麻將大戰~~~*

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係10月1日國慶~
記得上年我去左同我ar妹睇<大隻佬>
仲要行行下撞到"佢"tim~
不過過左去就算la~

今年要番工~
不過放左工之後同左彭妮、神父&頭皮打麻將~~~
勁正ar~~~
最初我冇諗過我會勁lucky到咁law~
有一次我係做清一式對對wu~<其實我次次都做清一式>
已經係海底lau月諗住冇得食la~
點知彭妮一開牌,我"食"!!!單釣4筒~
佢地即刻嘴都O埋!我都O左~
之後笑到肚痛~~~~~~
咁都比我食到law~~~我都話西圈邪ga la~~~
我超high law~咁大個女第一次食咁勁jai~
我地high到law部相機影低le一刻la~
仲拍埋video tim~~~
之後我都係係咁嬴~~~彭妮係咁出"衝"~~~
個西圈打左超耐~因為我同神父係咁lum莊~~~
有一次仲要我同神父一齊雙響砲~~~
彭妮就係咁慘死...~

而家打麻將唔可以再3番起糊la~要7番ar~知道ma~~?
wahaha~
打到3點幾我就走先~唔係就比人鬧死
計過每人total有93
我only打完西圈走唔計93,已經剩嬴77~~~^_^
我ge麻將排名又高左la~~~wahaha~~~
今日真係好開心~~~^_^

ps要多謝神父買比我ge cake~~~
唔係我就會餓死la~^_^

==================*

番到份補習~~~幫個P2&P4小朋友~~~
希望會補好d la~$都唔係咁重要
only想law下經驗~~~

台長: Rachel
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文