24h購物| | PChome| 登入
2004-10-01 00:11:54| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

遲到...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日照原本個時間係番1點半
但係原來今日朝早要補課,要番8點半
咁miss費事天地堂就將本來上到5點半ge堂
搬到上8點半-10點半,11點半至1點半上la
......
最shit ge係我唔記得左有le樣野
仲而為咁正終於有日可以有"教"好訓~
d店都未店過ge account功課本來諗住朝早早d起身先做
點知......9點Hidy打電話lai
仲以為做咩la,點知問我而家o係where
要番school...
我即刻醒哂la!大獲la!就算即刻出門口都要成粒鐘先到...
到最後...10點2番到...
上到4個字la..
miss好人照計我attendance~^^
真係要多謝Hidy打電話比我!!!!!
唔係我1點半番到,d人都走咩lu...
中間有一個鐘break
wa~梗係即刻抄功課la~wahaha~~~~~
唉...做埋o個d低B數...都唔知幾時先教d似樣d

1點就放學~~~放早左半粒鐘~
番左CB食野~~~
6點幾番屋企~
番到樓下同阿輝做左d非法野--玩煙花~~~
都唔知佢o係where搵番lai~
不過真係好正~~~^_^thx~~~

番到屋企好似死左咁
因為實在太tired la!

tomolo番工~~~

台長: Rachel
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文