24h購物| | PChome| 登入
2004-04-29 20:37:00| 人氣7| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

29/4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我yesterday night
ar媽提我bring准考證我先記得有le樣野
點知臨訓執野先發現唔見左張准考證...
wa!超驚ar!
搵極都搵唔到,我諗可能係考geog之後跌左ar......
本來早訓都變到成12點幾先有得訓
雖然仲未搵到,但都要訓ga la
朝早6點幾起身再搵都搵唔到ar...
唉..我唔敢同ar媽講law..
不過都講左,好彩唔係點話我jei
我都知自己衰ga la
ar媽成日叫我要執好d野,我又唔聽
今次終於出事...

唉~考完之後就即刻去修"敦"補番張准考證
要成$160ar!
今朝因為唔見左張准考證好驚,所以番左school搵校長
校長冇話我~
反而之後因為要school證明信證明我唔見左
所以打電話番school la
點知比個office衰人鬧我law
校長都未話我,佢話我law,我超興

之後搞掂就搵邦邦、林同學&andy去左食野
cos佢地都o係附近~
then碰到ar瑩~佢去電hair~
再then去左打機~
我都有玩~不過死得好快~
haha~好好笑~
都係去左一陣就閃lu~

actually今日真係黑仔!
唔見左張准考證
搭車去英皇ge時候wing車浪
做做下卷又肚痛wo
部calculator又差d冇電
另外一部機原來唔記得dump印冇得用,比人take走左
之後去tiolet一開門又撞"魚"左隻手
......唉..

仲差一科jai!!!!!
要努力ar!!!
︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

唉~經過今次之後,我都知自己衰ga la 
成日都係咁,明知緊要ge野就點都唔上心
一d濕碎野就超上心...
唔係到最後一刻都唔願yuk

今朝fathero係度猛咁幫我搵..thx
︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

le幾個考試weeks其實唔係好長ge時間
只不過係3個幾weeks jei!但係好似過左好耐咁..
suchas前2日發生ge野,我都覺得好似過左好耐咁
le種生活實在太難捱la...

pressureo係le一刻已經小左好多lu~~
只係有d驚acoount唔知點算好
︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

台長: Rachel
人氣(7) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文