24h購物| | PChome| 登入
2004-04-03 19:26:22| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/4

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

NOTICE:

我部mobile phone死左
有咩野find我ge就打去我home la~~
︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

今日考eng listening
考咁多日以lai最順利ge一日
之前o個d我真係唔敢再諗......

之後去左haircut~
都係係咁e修下ga jei
3點幾去左行street、relax下~♥

at night因為father去左Macau掃墓
so叫pizza番lai食
&原來太婆o係Macau入左hospital...
插灑喉...唉...
如果唔係考緊A-level,我一定番去睇佢!

︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

如果不可改變面型 就換個新髮型
臨場那適應力 叫做年輕
︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

workhard!

台長: Rachel
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文