24h購物| | PChome| 登入
2004-02-09 21:16:00| 人氣6| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

7&8/2

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

7/2星期六:
一朝早就去左lock克道study~
諗住早d去多d時間study la~
點知都係集中唔到...溫得超小...
仲有1個week jai!!唔知點死好la......
lunch同左林同學&stella一齊食~
等我唔洗一個人食~有d人同我talking relax下~

study完就行左一陣街街~~*
o係Sogo見到一d我最鍾意ge超大超紅<正到有d假>ge
strawberry~~~~~~~~^ˍ^!!!
wa~~實在太正la~~~

之後就補習lu~
︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

8/2星期日:
3點到去到中央附近ge食noodle~
好平wo~$12jai~
我本來叫佢
R:『唔該一個炸漿min~』
店:『冇炸菜wo!』
R:『炸漿wo?!』
店:『冇ar!』

..等左一陣有another ppl叫就有law!
我而家講野咬字好唔正咩!??吹到...

之後上到中央walk左半粒鐘搵個位坐都冇law!
勁無奈......
then去左wanchai Hardee’s溫書..
比我見到蔣志光~just sit next to me~
原來佢都幾高ga wo~又幾nice wo~

study到9點就過左CB行左一陣
買左lu~~haha~
︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿*︿︿

台長: Rachel
人氣(6) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文