24h購物| | PChome| 登入
2006-01-12 22:41:03| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大腦重整

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

令我留戀的,昨日回去了,當中的對話也唔想寫了,句句都入曬腦........打出來只會諗起觸景傷情。只係想講你臨尾你個死野話唔記得叫我帶d野,等我以為你唔記得帶登機證之類的野,個心都離埋。原來係要睇我儲接,怕我用左d錢,攪到我臨尾都要擔心下你先安落,唸起又唔錯,果刻我真係收曬鼻水,勁過特效幸福傷風素><,多謝你啊。

踏入一個新階段,面對的野俾以前的更多,我諗我都要大清理一下自己個腦,好多野要除去,例如令我擔心的,一些遺憾的,一些要保救的,連系的等等都要除去,近來太忙了,己經故唔惦咁多........遠水不能救近火,能力逹不到的我就應該放棄,容讓一些新的進入,唔再希望能改變什麼了,這些就交給信實主作主了。

留下來的,我就要更認真的對待,放更多的時間,更多的心力去專注,我都發覺我真係欠佢太多了,我是看得出的,要離保,直到我地下一次見面~

近來多野唸左,想到好多值得記下的影像,亦明白到一d野係唔係好事、唔好事的問題,而係要怎樣配合將佢解決,令我獲益很多

一隻扮叉燒包的貓.........我唔希望出現一個叉包人

台長: 旅行者
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文