24h購物| | PChome| 登入
2006-01-14 20:05:59| 人氣77| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

06人生主題決定

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年人生主題定好了~叫『不平凡的人』,起初重考慮緊好唔好的時候.......今日果堂道又講關於這些野的,令我更加肯定要用這個主題。

『不』係否定,不再的意思——意思係懂得拒絕,和不再重滔覆切的意思
『平』係平坦——意思係不希望平坦,勇於挑戰,成長
『凡』係平凡的意思——意思係反潮流,年青人心態,希望做一個更合神心意的人,人造我唔跟住做,現在被稱為怪人的人

今日我整喊左一個女仔,但最終的受害者係我........

今日我照常的返去中學幫手教人畫畫,咁幫左人無耐啦,之後當事人monkey就係中午出現,我起初以為佢唔番的,之後佢我叫我幫佢畫畫,咁我無埋到佢,因為阿sir叫我幫另一個人先。

點知我幫到咁上下的時候,我行一行過去望一望佢幅畫的時候,黎料啦,幅畫非常之咁有問題,要大改,差不多四份一的地方都要改過,咁我就係咁講邊到要改啦,叫佢田左個低色先之後再算,講果時見到佢好唔開心咁,之後又找人傾數,點之最後就頂唔順出左去喊!咁我心唸,入得美術這科係咁嫁啦!我見到佢喊時,我就係到笑,我都唔知點解會笑~

隔左一陣佢番來啦,佢就話無事啦,之後阿sir見佢咁就問佢咩事,佢就話:呀畫得好辛苦呀果part,但之後因為我叫佢改左,所以無曬!跟住我心諗下........果part你只係畫左一個窗,有幾辛苦呀,之後呀sir話無通知佢,就改左佢幅畫要我負責任要我幫佢畫番果part,哇!唔係呀花,果part畫死人嫁禾,咪玩啦,之後佢重陰陰嘴咁係到笑,火都來

台長: 旅行者

您可能對以下文章有興趣

人氣(77) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文