24h購物| | PChome| 登入
2023-09-27 13:52:33| 人氣484| 回應10 | 上一篇 | 下一篇
推薦 74 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Sugar



這陣子還真是忙
快要中秋連假了
心裡就是莫名爽

明天再忙一天之外
明天也等待三樓主辦的
文字趴之文字威力彩開獎同樂
連主題-思念一個荒廢的名字
我都想好 我要寫什麼了
現在只差 我會不會中獎了
哈哈哈


另外
我看新聞 上一期的威力彩

連27槓了 這次星期四開獎
上看9億
哈哈哈 我跟我老爸
還真的去彩劵行 去買了幾張

最好笑的是
我還真的 每個台長選的號碼
我用點點兵方式
在那點點名 點出三個去彩劵行填號碼
我跟我老爸講 我老爸說
多點幾個出來 當作電腦選號來買
其實中不中都沒關係

套一句 我老爸說的 來去湊熱鬧
中200元 也開心
哈哈哈

之後就要放假了

而且 中秋連假期後
連接著雙十連假期也要來了啊

莫名怎樣忙累
都不重要了
莫名心情好

開心的最大原因是...
我大妹 12月要結婚了
哈哈哈哈
終於要嫁出去了 !!!
當時知道我大妹決定要結婚時候
我跟我老爸
還抱在一起大喊~~
大妹要嫁出了
終於沒人管我們了!!
我們可以正大光明吃宵夜了!!
哈哈哈哈
我大妹 都要翻白眼了

打混完
要再來去忙了啦~~


演唱:Maroon 5 (魔力紅)
作詞:Mike Posner, Jacob Kasher Hindlin     
作曲:Mike Posner, Jacob Kasher Hindlin


這首作品非常的歡樂與溫馨
將無以言語的喜悅透過音符而散發
彷彿所有人事物都為愛而喜悅,
影片中的婚禮都是真實的婚禮,
且都是被Maroon 5給突擊的新人,
相當有趣的MV製作。



中英歌詞

I'm hurting baby, I'm broken down
我很受傷,寶貝,心情陷入了低潮

I need your loving, loving
我需要你的愛,你的愛啊!

I need it now
我現在就要

When I'm without you
只要一離開你

I'm something weak
我就虛弱無比

You got me begging, begging
屈膝卑躬五體投地

I'm on my knees
我苦苦地懇求你

I don't wanna be needing your love
不想得到你那憐憫的點點愛意

I just wanna be deep in your love
只想與你有段瘋狂的愛情

And it's killing me when you're away
你不在我的身邊實在太過要命

Ooh baby, 'cause a bullet don't care where you are
喔親愛的,攘攘塵世危機四伏,我太過擔心

I just wanna be there where you are
我只想緊緊地守護著你

And I gotta get one little taste
所以你怎麼還不讓我嚐點甜頭呢?


Sugar
甜心啊

Yes please
是的我願意!

Won't you come and put in down on me
你願不願意來到我的身邊給我愛情?

Oh right here, 'cause I need
此時此地,我現在就要

Little love and little sympathy
自然流露的那點點愛意

Yeah you show me good loving
若你能好好愛我

Make it alright
就該認真對待

Need a little sweetness in my life
我的生命裡需要這點甜蜜

Sugar
甜心啊

Yes please
是的我願意!

Won't you come and put it down on me
你是否願意來到我的身邊給我愛情

My broken pieces
我那破碎的心

You pick them up
被你拼湊完整

Don't leave me hanging, hanging
請別讓我等著讓我乾著急

Come give me some
快給我一點點愛

When I'm without ya
你一不在我身邊

I'm so insecure
我好沒安全感

You are the one thing, one thing
你就是我的唯一,我的唯一

I'm living for
我如此需要你

I don't wanna be needing your love
不想得到你那憐憫的點點愛意

I just wanna be deep in your love
只想與你有段瘋狂的愛情

And it's killing me when you're away
你不在我身邊實在太過要命

Ooh baby, 'cause a bullet don't care where you are
喔親愛的,攘攘塵世危機四伏,我太擔心

I just wanna be there where you are
我只想緊緊地守護著你

And I gotta get one little taste
所以你怎麼還不讓我嚐點甜頭啊!


Sugar
甜心啊

Yes please
是的我願意

Won't you come and put in down on me
你願不願意來到我的身邊給我愛情

Oh right here, 'cause I need
此時此地,我現在就要

Little love and little sympathy
自然流露的點點愛意

Yeah you show me good loving
若你能好好愛我

Make it alright
就該認真對待

Need a little sweetness in my life
在我的生命裡需要這點甜密

Sugar (Sugar)
甜心啊

Yes please (Yes please)
是的我願意

Won't you come and put it down on me
你願不願意來到我身邊給我愛情?


Yeah, I want that red velvet
是的,我愛紅色天鵝絨

I want that sugar sweet
我也愛我的寶貝甜如蜜糖

Don't let nobody touch it
別讓他人動手腳

Unless that somebody is me
除非那人是我

I gotta be a man
我可是你的男人

There ain't no other way
這事上無可商量的餘地

'Cause girl you're hotter than southern California bae
因為女孩啊你太火辣了,連南加州的妞兒都遜色三分

I don't wanna play no games
我不想跟你耍什麼小把戲

I don't gotta be afraid
為愛我無所畏懼

Don't give all that shy shit
就把害羞都丟到一邊

No make up on
不必遮遮掩掩

That's my
這就是我


Sugar
甜心啊

Yes please
是的我願意

Won't you come and put in down on me
你願不願意來到我的身邊給我愛情

Oh right here, 'cause I need
此時此地,我現在就要

Little love and little sympathy
自然流露的點點愛意

Yeah you show me good loving
若你能好好愛我

Make it alright
就該認真對待

Need a little sweetness in my life (Yeah)
在我的生命裡需要這點甜密

Sugar (Sugar)
甜心啊

Yes please (Yes please)
是的我願意

Won't you come and put it down on me
你願不願意來到我身邊給我愛情?


Sugar
甜心啊

Yes please
是的我願意

Won't you come and put in down on me
你願不願意來到我的身邊給我愛情

Oh right here, 'cause I need
此時此地,我現在就要

Little love and little sympathy
自然流露的點點愛意

Yeah you show me good loving
若你能好好愛我

Make it alright
就該認真對待

Need a little sweetness in my life
在我的生命裡需要這點甜密


Sugar (Sugar)
甜心啊

Yes please (Yes please)
是的我願意

Won't you come and put it down on me
你願不願意來到我身邊給我愛情?

Down on me down on me
給我你真誠的愛

Ooh, ahaha





台長: 樺苗
人氣(484) | 回應(10)| 推薦 (74)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 歌.心情.分享 |
此分類下一篇:說散就散
此分類上一篇:你是我的情人節

(悄悄話)
2023-09-27 14:05:41
(悄悄話)
2023-09-27 14:16:40
(悄悄話)
2023-09-27 14:48:10
(悄悄話)
2023-09-27 14:56:49
(悄悄話)
2023-09-27 14:58:14
(悄悄話)
2023-09-27 15:02:50
(悄悄話)
2023-09-27 15:06:46
(悄悄話)
2023-09-27 15:46:21
(悄悄話)
2023-09-28 00:12:29
(悄悄話)
2023-09-29 10:01:25
我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文