24h購物| | PChome| 登入
2003-08-04 20:14:59| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做臨記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

噚晚收到容西個 msg 話要搵臨記,不文人就拉埋威仔去,容西就留左個聯絡人既電話俾我地。

本來話十點半嚮尖咀123 disco門口等,但等極都唔見人,咁o岩見有個大姐又嚮 disco 門口,威仔就走去問佢係咪聯絡人 S 君,點知搞錯左,不過佢都係黎做臨記既~吹兩吹知佢原來係讀 CU 政政的,正是陳暗既師姐叫阿 wing,世界真係細…

阿 wing 打電話俾 S 君,S 君叫我地等住先,佢地要遲少少到…天氣異常酷熱,大伙兒就搵左間榮x茶餐廳坐下。哩間榮x既茶奶真係好唔掂…飲飽食醉後就收到電話 call 我地上去disco隔離間大廈既三樓一間bar開工~間bar唔算大,有一個水吧,一個大廳同兩間 K 房。班工作人員嚮大廳裝工具,我同威仔、wing 就嚮間K 房呆了好耐先出場…

初初係海俊傑同Amy(理大來的臨記呀…)做對手戲,咱們就做酒客,之後仲有好多場係海俊傑既戲嚮間bar度拍,我地都係走走踼踼…第一次見海俊傑,佢好玩得呢,成日吹水講笑,對臨記都唔錯,仲得閒提點下我地添…

(不過唔知係咪同我地開玩笑…
海:「唔…你一個人坐嚮度扮飲酒呀…」
不文:「唔…」
海:「噢~你個位嚮鏡頭邊喎…唔…千祈唔好以為鏡頭見唔到你,拿~你就…幻想你失戀…你走婆走佬…而個奸夫係…你老竇…要憔悴d!!!記得要入戲呀,千祈唔好以為你冇入鏡,ok~俾心機!!」
不文:「…」)

期間 yoyo (陳自瑤…唔係浪子瑤瑤)黎到片場,威仔真係睇到佢痰上頸,係咁話佢靚,連wing 都睇埋一份,願來wing 有睇女既嗜好…聽S 君講,yoyo好nice,冇架子的。

唔知做咩,不文人做做下酒客變左做水吧佬嚮水吧度調酒,一個人守水吧,仲成日做背景穿穿插插…不過可以睇住海俊傑、amy同yoyo做戲,都幾過癮的~

拍拍下有難得一見之象,爆燈。且說amy企嚮水吧側邊準備行入大廳同海俊傑相撞,剛要開始之時,呯呯聲嚇親我同amy,不過導演未叫 cut 又唔敢郁…好在打燈佬知咩事,立即走去聲源~原來amy 側邊兩個射燈爆左…打燈佬話燒燈就見過,爆燈就真係第一次,仲要連爆兩粒…好在amy冇俾玻璃界到…

話說不文人同yoyo都有過一段接觸…(果陣不文人仲未知yoyo 係乜水…)
yoyo入水吧飲水(佢唔飲酒唔食煙,同煙剷海俊傑好大對比。),不文人咁o岩要入水吧埋位…唔小心俾果一小梯級絆倒…心道:「仆街?!」…冇咁易~一手就扶住吧檯。
「你冇事丫嗎?」
「冇事~」
「小心d呀~」(勁溫柔的 @.@ )
「唔…」哩個時候先望望佢,心道:「邊度黎個化左妝既靚女臨記?!」…
(不文人拎起個杯玩)
「你係度扮調酒呀?」
「ar…係呀…」
「哈哈~」
導:「埋位~yoyo行開先。」
不文人心道:「邊個yoyo?」…
一望…噢~~~~~~~回眸一笑百媚生!
妖媚…妖媚…天道無常…

話又說回~海俊傑雖然亦係煙剷,都係會講下粗口講下笑,但都冇肥媽果d 咁變態(聽老暗講的…),佢好似好怕悶,成日搵人傾計,不過咁亦係frdly既表現~同佢嚮水吧吹左陣水,原來佢喜歡飲燕京啤,仲覺得正過青島添~而不文人同佢都認為喜力好難飲…(佢把聲好實,好有男人味~)

片場真係好多笑料,話說有一場要拍yoyo發晒姣咁撩海俊傑,之前準備果陣,海俊傑就周圍問人:「如果有一篤新鮮既屎,俾一百萬你要你食左佢,你肯唔肯?…五百萬呢?…一千萬呢?…一億呢?」當時yoyo點都話一定唔肯,仲同海俊傑講道理,而海俊傑又繼續「曉以利害」,兩個人都勁認真咁傾,睇到我地係咁笑。Wing 唔知我地笑咩就問我,我諗住同佢講果陣,海又插口對住wing講:「阿女呀~阿女,如果俾一百萬你叫你食一篤新鮮既屎,你肯唔肯?…一千萬呢?…」wing搖頭,海:「問親你地d 靚妹仔,個個都鬼咁矜持,都唔知一千萬幾難先搵到…分分鐘做一世戲都冇~唉…d 錢未擺嚮你地面前你地緊係咁講~阿 x 君就唔同~佢話俾一千萬佢,佢含住舊屎一日再吞舊肚都肯呀~錢唔易搵咖阿女,有人俾錢你做咩唔要~」=.=” (海個樣有d無奈…其實海心入面都覺得唔應該為左錢唔要尊嚴,但世界唔係你想點就點,生活迫人…) 大家又係咁笑…拍yoyo發姣,做緊d嬌艷動作表情果陣 (睇到我地眼都凸埋…阿 wing 仲話起晒痰添…),班燈光、場務都圍住導演部電視機仔叫到嘩嘩聲,搞到 yoyo面都紅晒…

話說為左做到頭髮飄飄下既效果,就搵把風扇住 yoyo係咁吹,最頂癮係放煙佬阿余哩個時候放煙,把風扇好似抽氣扇咁將d 煙抽晒去yoyo塊面度,煙薰yoyo…嚇死阿余…

臨尾影住水吧佬不文人抹杯,用黎做過場,不文人隻手相信會店用全片既三秒鐘…不俗不俗…

拍完後諗住哩次係義助,冇人工收就閃人,點知出去一陣就俾人call番黎,原來有車馬費收呢~咁好彩返去果陣嚮電梯大堂撞到要去第二個片場既yoyo,wing把握機會佢影相,仲開心到手忙腳亂搞跌野 =.=,威仔同不文人都同yoyo影左張相,威仔成機貼近yoyo呢 ^^ ~yoyo真係好nice,唔知冇批盪果陣既佢係咪都係咁靚既呢?

做臨記真係好好玩,雖說一百蚊車馬費多,但見識到好多野,亦識到唔少朋友~多謝容西介紹!

唔使指意嚮電視機入面見到不文人,因為哩套野係無記用黎外銷的。多謝各位。

世界真係細~

台長: 不文...豬紅
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文