24h購物| | PChome| 登入
2004-06-13 22:23:27| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

苦中作樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近來放工回家後都很累,因為在中心無時無刻都要用腦。對於我這個荒廢已久的腦袋而言,可真是一種極大的負荷!回到家,又要做一份又一份的文字功課,感覺上每天要寫日記給別人看,當中還要加插很多很多反思,說真的,哪來這麼多反思?終有一天我會被折磨死……>.<

不過有時回到中心又有些可笑事令我亢奮起來。

有一天,我和阿朱談論program時,她突然呆了望著counter,然後說了句:「好靚仔呀!」haha~原來她望著一個drop-in的男孩。不過,很可惜,我看不見,因為我背著counter……那位靚仔走了之後她還不斷望人家的背影!還說:「死啦~佢頭先會唔會見到我望佢架?早知用file遮住啦!」現在,她還在幻想那位靚仔再來中心,我相信如果靚仔天天到中心,她會天天回中心工作……haha~很像電視劇的情節呢~

還有,中心的小朋友很可愛呢~與他們對話會被激死……
小朋友A:A 我:J
A:鍾Miss,你叫咩名呀?
我讓她看我的職員証。
A:我可唔可以叫你怡姐姐呀?
J:唔得架喎!張Miss叫你地咁叫我架嘛!
A:咁我在中心叫你鍾Miss,在街上叫你怡姐姐丫!
J:……

又有一天。
小朋友B:B 我:J
B看過我的工作証後問我:我係咪叫你怡姐姐呀?
J:你叫我鍾Miss啦!
B:唔得!我要叫你怡姐姐!
J:點解呀?我唔襯姓鍾咩?
B直接地:係呀!
J︰……

Haha~幸好中心的託管仔比ym的好,否則我會……

台長: 租依
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文