24h購物| | PChome| 登入
2010-11-29 02:41:23| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

拾衣櫃-2420

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



28/11-2420

無教鬧鐘唸住自然醒, 點知醒來醒去都醒唔到, 幾驚呀!! 夢中有夢, 夢中再有夢.....夢見媽咪猛叫佢打醒我.......扎醒既時候唸唸, 喂.........自己住, 屋企都無人, 估係屯門咩........下次都係鬧番鬧鐘好一點, 好驚依種醒來醒去都醒唔到既感覺, 所以大哥叫我睇猛鬼街......no way~

5點幾先訓醒.......傻架..................足足訓左10幾個鐘~~

於是開始拾衣櫃, 依件兔兔衫係嫂嫂幫我買架.......話我走kwaii路線, 應該岩我, 點知著出來比朋友笑........咁可愛, 10條街都見到我啦~~


另外一件就比較簡單, 應該幾易襯衫......不過要天冷點先可以著.......




超長既黑色衫..............嫂嫂拎比我架~~




仲有一件公司好多人爭既外套................坦白講唔識襯依款既外套....不過既然爭番來依一份心意......點都要接受!! 希望搵到衫襯啦.........事關好少著得咁causal........




依件好貴既外套, 另外一間公司既人送比嫂嫂, 佢就送左比我, 事關全件都係茄士咩.....應該幾暖......記緊唔好時時洗, 要洗既時候用手沖一沖就可以..........希望到時記得啦!! ^^

拾拾拾, 望住一堆二堆衫, 好多件都未著過, 事關唔識襯衫.......所以著來著去都係著開襯開個幾件衫.........係時候花點時間著下堆新衫啦~~

拾完衫, 拖地, 拾野..........睇大結局.......夜晚打下blog, 又一日啦!! 要訓lu~~


台長: 比比
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文