24h購物| | PChome| 登入
2010-01-19 19:35:31| 人氣89| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

**TST一日遊-2098**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


10/1-2098

本應陪朋友去選攝影衫, 可惜晏左去.....朋友都試完啦!! 唯有去剪頭髮...今次搵左個senior剪, 普通啦~~ 剪到把頭髮碎哂...佢話剪好多層次, 個頭頂頭髮先無咁重, 唔會撻落來bor~~ 本應無唸住染頭髮, 就叫左老公出來.....唉....又要再約下次先染, 今次想染番d深色hair, 唔駛keep住時時要染咁麻煩......而且都信得過aveda染髮應該好過普通salon唔知用乜染髮劑卦.......見到老公甩咁多頭髮, 都開始驚驚地.....盡量好好愛惜佢..............

估唔到fancl既hair support竟然無貨, 究竟係太好賣? 定係唔好賣來貨少?? 買5包都要分幾間shop拎............麻煩!!

終於蓄夠fancl分, 可以有vip9折啦!! 今次試左pleasant sleep drink, 話無任何藥物成份, 係天然飲品, 只係飲完會放鬆d, 訓唔訓到都要睇番自己.......話買二盒就已經足夠, tune番個訓覺時間, 就可以唔駛再飲.........希望真係可以較番早少少訓啦!! 再係咁日日天光先訓...唔得掂呀!!

好耐無行海旁....行去sogo逛逛, 之後去beer hall食飯, 叫左老公最愛既咸豬手, 同我最愛既牛肉意大利....食飯唔貴, 飲酒先貴....好似叫到個待應都怕左我地......哈...total飲左4lite....每人平均飲左2L....1L分二杯咁叫......叫左4次呀!! HEE.......

唔知點解依2日同老公好好傾, 尋晚就傾計傾天光, 無錯呀!! 二個人係張床訓, 好似同女仔一樣咁傾傾傾..傾到天光先訓......今晚又傾傾傾.......好似好多野講咁.......又好似好耐無見....要襯有時間有機會就要講講講..........最後仲要轉場再飲添呀!!

可惜真係飲量唔高...........啤酒再飲紅酒即死......要CALL車返屋企......失禮死人.......不過好開心我地又再上天下地無所不談........唔會好似岩岩返來咁, 大家係同一間屋, 都相對無言.........我好怕二個人一齊無野講架..............

台長: 比比
人氣(89) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Mandy ^o^
點解你兩個都咁鍾意飲酒既? 真係勁呀!
2010-01-21 18:40:34
版主回應
都係時候改改習慣, 唔飲咁多啦!! 我唸係我鍾意飲, 佢陪我飲炸....飲下酒傾下計, 都幾舒服架~
2010-01-23 19:43:34
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文