24h購物| | PChome| 登入
2009-06-29 15:22:10| 人氣116| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

釋放-1902

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28/6-1902 (雨)

落大雨安在家中同朋友傾msn, 一邊傾化妝, 一邊傾往事, 無所不談。 (終於約到依位好朋友出來食飯)亦都明白點解之前要玩潛水...或者愛你變成害你, 真係一線之差......所以一向都唔鍾意用太執著既態度去對朋友, 始終他不是你, 唔可能覺得岩既野就要別人跟住做....每人要行既路都唔同.............應該要支持同鼓勵....唔係去批評.......比人批評得多, 咩自信都無啦!! 當佢一講, 又唸番n年前一位超好既朋友, 就係因為玩得太埋, 佢又不斷push我去follow佢既一套, 最終朋友都做唔成......物極必反........個心明白佢對我真係好, 真心想我好, 但係太強手段.....接受唔到...........所以選擇潛水.................好可惜既一段友誼....或者人與人之間應該保持一段距離......

人大左, 明白朋友既重要, 所以食左n次檸檬仍然堅持要約當事人出來, 因為唔想佢收埋自己.........做人應該開開心心, 就算唔識得笑, 都要識得去enjoy my life.........偶然輕鬆下........唔係一件好事咩?? 要懂得釋放自己.......而我?學懂凡事唔好太執著, 堅持, 勉強他人或者自己.......咁樣反而開心d..............

認架!! 我認自己做一個童話世界比自己, 係入面一切既野都係好, 所有人都係好好, 自己就係小公主開開心心..........唔想再見到人性既醜惡..唔想再見到人為左金錢可以兄弟反目, 夫妻分離, 同事又害你.........係我個世界係和平, 沒有戰爭, 沒有貧富懸殊, 所以人都相親相愛, 用心去對每一個人。

或者講100次會變成真.......咁多年來依個童話世界, 已經變成真......就算發夢, 我既夢境都係想飛就飛, 飛去好多地方...個世界好靚........(原來朋友話發夢好反映一個人)......唔係想飛就真係飛到............可能我徹頭徹尾去改造左自己...............

害怕接觸依個社會...............講得岩呀!! 雖則知道逃避唔係一個好方法......但係依段日子真係活得輕鬆自在, 唔需要再發夢比人追殺, 追到要跳樓.......依個夢發左好多年..............可想個陣既自己係幾咁緊張.......逼得太緊呀, 就快逼死自己個隻。

所以朋友活在當下........嘗試尋找自己既生活方法............只要你開心.......永遠都會支持你架!!

台長: 比比
人氣(116) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Eva
好一句活在當下, 好一個幸福地活在自己的童話世界裡的人, 我諗好多人都好想好似你咁, 但現實總是殘酷的, 當你為了生活而處於外面的世界時, 人性的醜陋難免又要活於眼前, 自己只好將假面具戴上.

幸好, 自己也有個幸福的家, 可以將自己與外面醜陋的世界隔離, 活在自己的夢境中^.^
2009-06-30 13:31:11
PHOEBE
無辦法架啦!! 係依個社會生存, 盡可能識番d交心既朋友, 同埋對住屋企人可以唔駛咁假..都係鬆一鬆口氣既方法.................

喂喂喂.......嫁左個好老公.......(識你既人都知道啦)!! hee.........
2009-06-30 16:20:39
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文