24h購物| | PChome| 登入
2009-04-06 16:24:32| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

家庭日-1817

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

5/4-1817

屯門trendy裝修, 將會搬去天水圍, 所以做大減價, 商入面好逼........媽咪都覺得唔係平好多之嗎, 都唔明點解咁多人, 不過比我見到KUROMI污衣藍, 超開心, 唔知仲咩上次買果個hello bb有點兒想爛想爛咁, 所以二話不說就買左啦!!
仲有買多個袋, 屋企裝被被既袋都有d爛爛地...........

多謝媽咪送比我~~ 老公係度又話我架啦.......咁人地間唔中都想撒嬌下嗎??

屯門tao heung大裝修, 攪到其他酒樓都爆哂, 唸住好日子無咩人, 點知都係full, 而且服務又係咁差, 太多人d人都handle唔到, 安排又唔得..真係激氣, 大哥心情唔知係唔係因為公司問題, 攪到個人好火下..差點想鬧人呀!!

幸好今晚三哥個仔仔好乖.....全場係咁笑笑笑, 引到我們都好開心, 而且宜家佢肯比人抱啦...我都可以抱抱..佢仲出手想整古我添......好攪笑.....臨走仲有拉住手袋唔比我走.........大舊仔10個月大啦.........著起uk歲半既衫都係鬆少少炸.........果然勁............

台長: 比比
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文