24h購物| | PChome| 登入
2008-05-20 12:20:30| 人氣115| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

**澳洲第二天悉尼早上之旅-1491**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12/5-1491

第二天旅程全天侯室內野生動物世界, 到達領隊已經安排去同樹熊影相, 費用全免團費已包, 好開心第一次親眼見到樹熊,原來真係咁懶惰..遠睇成個公仔咁...
仲有袋鼠有分咁多種, 有D真係同老鼠差唔多樣..HEE..澳洲既感覺真係親親動物, 全部都無玻璃隔住架..除左睇d有攻擊性既動物之外, 影相既時候真係怕d袋鼠係背後整古我...幸好佢地都好乖.......抵鍚!!
入到去雀島館, 估唔到真係咁遠距離接觸...係你面前行來行去...可以用手掂佢地架...不過我唔敢, 仲驚過佢地..hee..睇佢幾傻更更望住我..可能笑緊我點解要咁怕佢地..佢地無禽流感架....^^
蝴蝶館仲勁...勁多蝴蝶飛來飛去, 可以掂, 可以捉...幸好無著colourful既衫, 以為會變成蝴蝶人..睇隻蝴蝶幾鍾意老公..整極都唔肯走...cool~~
依個就係sydney大橋, 影左相之後就一齊入去參觀歌劇院.....
劇院安排一位外國導遊, 幾叻架, 識講國語....雖則無乜文化藝術, 但係入到去見到劇院既氣氛, 真係非常特別......有機會真係要入去聽番場先得..hee
外國比我既感覺係藍天與白雲, 空氣好好, 好舒服, 好寫意...最愛行公園..望見天, 海, 一偏草地..見到周圍都有雀仔飛來飛去..同人相處得好溶合..真係乜煩惱都會無哂.....唔駛有乜行程, 睇下行下公園...已經好舒服開心啦!!

台長: 比比
人氣(115) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 旅遊篇 |
此分類下一篇:**澳洲悉尼第二天下半part之旅**
此分類上一篇:**澳洲之旅第一天-飛機狂訓八小時-1490**

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文