24h購物| | PChome| 登入
2007-02-12 14:39:39| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不要對我太好(1036)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11/2 (1036)

又一個懶洋洋的周末....訓到差唔多日落西天...開始燙衫, 換床單洗被被, 掃地....煮野食...同埋睇最愛既大話妹!! (老公笑咩片來架..個名改得咁攪笑...好好睇架..係韓劇愛情片)

掛線之後唸唸會唔會語氣太過重? 太雞蛋挑骨頭? 或者唔敢相信現實中有人會愛成咁樣? 咩唔係小說世界先有咁既人?? 實在太好...好到令人難至置信......唔好愛到咁至死不渝? 唔好愛到咁偉大.........亦都唔好愛到咁麻目.......係唔係中左降?? 真係真係無什麼薯仔降架.......

估唔到老公死慳死抵蓄埋私己又為左我一次過無哂........
私己目標係想令我開心......真係超級大傻瓜...點解唔唸自己先? 咩都唸我行先?? 點解要咁好??

男人真係可以愛得咁徹底, 咁偉大...不計較收獲, 只求另一半開心滿足?? 真係咁無私?? 有陣時白痴咁唸..為咩對我咁好, 唔值得bor~~ 而我呢?? 會唔會愛得咁麻目?? 真係十萬個為什麼........唔知道呀~~

哈...不過有一樣野係...唔準任何人蝦我最愛既人.........(依個係私人物品)only比我蝦.....^^

有陣時唸...老公咁慳家..如果唔係識到我..唸層樓早早到手好耐lu~~
正所謂..佢搵得來蓄得來..我真係洗得去架.......私己留番比自己啦!!
唔好再中招啦.......你無中降架.....放心啦~~




台長: 比比
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文