24h購物| | PChome| 登入
2004-05-21 15:22:14| 人氣132| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

甜蜜感覺~ (s)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

21-5-2004, 中午12:30分, 電話突然響起 - (無姓名)

傳來期待也久的聲音, 是s打來~~ 朋友電郵明明說s在荒郊野外...要等到明天出市中心先可以打電話來, 發夢都估唔到, 看完電郵不久就接到電話~ may port?? 就連住ny既朋友都未聽過?? 真是一個幾荒蕪的地方.....

好感動, s翻開地圖周圍搵身在位置, 搵area code, 然後不斷問人,打聽...us個邊都夜晚12點幾仲唔訓..去搵電話亭打電話比我, 最慘仲要行成20分鐘, 經過好多關卡先去到船外, 因為依隻係軍艦~~ 保衛深嚴......依一個電話真係打來不易.....

永遠也是開心果的s, 報上一篇歡樂聲...感染了另一方的我, 久違了的笑聲, 又再一次充斥電話世界入面...好開心, 他好似一個永遠只會帶來開心歡笑的守護天使一樣, 要我每一天, 每一分秒也活得開開心心........終於明白點解會鍾意佢....最大既優點就是樂天性格, 只帶歡笑給別人......

大富翁?? 這是小朋友的玩意, 現在變為s同同事之間打發時間既小玩意~~ 仲好開心說, 下次要買飛行棋....上船玩....都唔知講真定講笑?? 定係呃我..想我安心一點呢?? 不過最開心係聽到佢同d同事好夾..連呀head都變成朋友~~ 人緣好緊要....最擔心係聽到他說初初上船胃痛..幸好宜家無哂事.....小心保重身體呀~~

傻瓜s, 如果金錢同你二選一的話, 我寧願選擇你....選擇一個開心果陪我渡過每一日.....聖誕節一定要返來哦..無論可以留幾耐都好....記住買pink colour既頸巾呀~~ 聖誕節禮物來架~~ 我要一人一條..你深藍, 我粉紅....襯哂~~ 之後就可以去影卡卡啦~~

無人可以取代你既位置? 幾時開始對自己咁無信心呀?? 一齊都咁多年??
而且你望望自己?? 有樓, 又有經濟基礎? 換轉應該係我擔心你比人搶走呀?
傻瓜~~ 等你返來呀~~

哈~ 一個小時之後, 張電話卡傾到無分鐘, 好厲害呀~~ 不過個心傾完之後, 滿滿的..也是值得呀~~ 起碼知道另一邊的你, 仍然對我一條心.......完全無保留地, 匯哂成份糧比我? 哈~~

期間聖誕節的來臨.........好多神秘禮物...仲有好多神秘地方要帶你去呀?

台長: 比比
人氣(132) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文