24h購物| | PChome| 登入
2004-05-10 11:33:00| 人氣81| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

前面的路好孤獨-(27)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

9-5-2004 (星期日) – 27

陽光普照的一日, 可惜尋晚玩得太疲倦..今日足足訓左一整天……..媽咪就間斷間斷地係面前走來走去…….母親節快樂呀~~

小do b好乖拎左錢錢, 幫我落樓下買蛋糕…因為好累, 唔想出街食下午。
大哥叫左太多外賣既關係……蛋糕就要留代聽日先可以食啦~~

突然好掛住s…..因為如果他在身邊的話….一定帶我們出去遠遠既地方食飯….一家人開開心心, 一到節日既思念就變得越重….沒有你的日子, 生活失色了不少哦~~ 希望依段日子快點撐過去………..

望一望鏡子, 個樣殘左好多, 屋企人個個都逼我食好多東西…因為今日先知道細碼裙都著唔到既時候……嫂嫂都話恐怖~~ 叫快點乖乖食野~~ 其實..無心減肥架~~ 一向咩都食一餐……只不過思念越重…食慾就大減~~ 媽咪話希望s快點返香港…..唔想見我一日比一日憔悴落去…….

又開始失控地想起遠方的你………

s – 尋晚訓唔著, 睇左本小說, 好想好想第一時間問你….依一個問題~~
{{如果有一日, 我唔小心殺左人….你知道左之後會有咩反應??}} 憑直覺回答~~

我又回復番以前的日子……..留夜睇小說…進入個人幻想空間~~ 希望當扎醒既時候, 第一個見到既人會係s………..

台長: 比比
人氣(81) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文