24h購物| | PChome| 登入
2005-11-29 02:15:40| 人氣147| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

是現實吧~

唔好比感性控制自己~
因為大家都活係一個現實既社會~
由細到大自己都好明白lee一點~
不過自己偏偏就去唔想lee一點~
和所有人相處~都希望將心比心~
希望用心去待每一個人~
即使別人要傷自己~都可以手下留情~

不過~時間一秒一秒咁過~
自己一日一日咁成長~
發覺好多人~唔會理你係唔係用心同你一齊~
亦都唔理你令出左幾多~
都用自己既觀點去睇你~

即使平時見到面有幾兄弟~
即使大家對住大家有幾好既笑容~
依然會去欺騙你~去厄你~
世界一千年前係咁~一千年後都係咁~
亦何況我只是普通既一個人??

有時成日都問自己~
點解佢地咁樣去想我這個人?
點解佢地會去厄人?
點解我已經付出一切~最後都換到lee個結果?
點解對全你叫兄弟~背住你當你契弟?
好多點解~太多點解~

又或者可以咁樣講~
當那些人係到感性緊既時候~
佢地既心又係想緊d咩野??
佢地可能想緊怎樣去厄你~
佢地可能怎樣去睇你~

自己其實都係一個好直既人~
好多長輩都同我講~
咁樣出到去會碰釘~
不過自己就係改唔到lee份性格~
又或者~當我比人傷到唔可以再傷個時~
自己就會學識點去面對現實既一切~

如果可以~我想一切都係夢中~
如果可以~我想美好的一直美好~
如果可以~我想~我想~我想~我想~
不過~就是我愈想~現實卻不容我想.........

台長: 台長-大口仔
人氣(147) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文