24h購物| | PChome| 登入
2004-05-29 20:04:48| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

The Day After Tomorrow

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年5月29日 星期六

今日我地成家出左去City行街,行到5點幾就去左Cinema睇左『The Day After Tomorrow』,呢套戲係我第一次有戲想睇而佢地三個和應肯同我去睇既,真係可一不可再啊,我覺得幾好睇,雖然無字幕係有少少唔明,但係overall黎講都值啊..........

我仲諗緊返唔返HK好,6月尾SEM BREAK同Kitkit,達達同Rachel去Sunshine Coast真係好鬼死吸引,真係唔想Miss左呢個Chance,不過同佢地去我會好lonely,Because I will be the only one...................

今日去左問返HK機票錢,AUS$1035 Including Tax...........

Sam: 我唔會因為你一個人悶而使千幾蚊返黎囉,仲有估唔到我第一百個留言係你............

Rachel: 雖然我唔明,但係我感受到,-__________-",睇黎我返HK對你黎講係好多過唔好喎,嘩哈哈哈哈哈..............

小白: 我都想同你Sharing既,不過swimming就......等我瘦返D先啦,嘩哈哈哈哈,去Thailand玩得開心D啊,著下Bikini影下相俾我睇囉,嘩哈哈哈哈...........

台長: 尚未設定
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文