24h購物| | PChome| 登入
2004-05-28 00:44:33| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Something About Me

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年5月27日 星期四

呢幾日都係返學,溫書,返工,做Assignment等, Nothing Special Again And Again.................

今晚同阿媽傾電話,佢『引』我6月尾Sem Break返HongKong, 因為係states讀書既表弟同U.K.既家姐都會返,大家可以聚一聚,但我仲未決定返唔返,我同老豆講俾3日我考慮下..........但係我返同唔返都係五五,甚至返係四,唔返係六,因為主要都係返去見下表弟,同埋可能有機會既就同Joyce聚一聚,但係actually返到去又無野做,又無乜野好做,又無野值得做,仲有好似返得去太密,岩先返過黎,又咁快返返去,12月又返去,so confused...............

今晚聽到有個Friend拍拖,都唔係話聽到,係我自己睇完佢電話D相估到問佢而佢先話我知,唔知點咁,我係有D Upset佢唔第一時間話我知,覺得佢好似無當我係好朋友,定係覺得佢好似好濫咁咁快又第二個,定係佢不斷用『意外』黎解釋佢地一齊既原因,我都唔知自己諗乜............不過我今日發覺到自己原來係唔鍾意同一D有男朋友既女仔有好Deep同Further既contact..............

仲有原本Market Research份Assignment聽日就due date, 我同達達今日下晝專登返去campus做,做左兩個幾鐘係度入data,仲因為咁俾security抄牌罰左AUS$37.5,點知今晚返上去其他既Group Members話D Data同Survey analyze唔到,諗住defer到星期一先交,但係每defer一日就deduct10% marks, 我同達達都好嬲同好無奈.......

Post左我架車既相係Photo Book......(唔該kitkit幫我upload俾我)
http://hk.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/patrick_little_angel/my_photos

花花:衰婆,我都想搵你好耐架啦,等我得閒打俾你啦,扮忙人................

Rachel: 好唔開心,你呢排脾氣同心情都差左好多,我都係鍾意果個低低BB既苯Rachel多D...................

小白 & Joanna: Nothing Bad.................

台長: 尚未設定
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文