24h購物| | PChome| 登入
2003-09-28 20:45:22| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

思前~又想後

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉,原本好地地,點知~~~一份好好的工,突然冇左,......都唔想再提喇,總之就無鬼左,...又失業

不過,呢次事件,我反而冇太唔開心,因為,除左返工,我重有好多好多野應該要去做,應該話,之前心情唔好的我,根本就忘記左好多可以做的野........

最重要的,一定係英文,重有的係...數!
因為我呢科都好鬼弱~一定要溫! 因為而家的目標係要.入finance~

呢段時間,每晚思考自己往事加將來的時間,係比之前任何的日子更多.....可能沒有上課的日子,我的腦可以咁樣用法..

開始期待出國的生活,知道唔容易,但亦有信心可以克服所有困難,而且可以學得好多好多useful的野...咁先冇白白浪費金錢....

之前借左一本由一個香港去澳洲留學生寫的書..裏面講左好多佢的留學生活,遇到的事同埋有乜要注意,...多半是開心的趣事...本來, 佢寫的都冇乜特別..都係睇完就算,但睇到佢的結語,..我覺得佢..講得好有道理,..佢話:(在這一本書裏,所記的多半是開心的生活,其實出國留學,都有很多辛酸,而不足為外人道也,不過,我寧可寫多一點點開心的事,因為過去的不快,就由它過去吧,一個人如果常常想著不開心的事,又怎會生活得開心呢? 應該向前望....)

另一方面,作者呢一本書,其實係以日記式的方法來寫的,但可以從文字中看到,作者的思想,在經歷留學的生活後,成熟左好多,寫的野,也越來越有特別的感受,不經意流露出自己的感慨(特別係作者要從澳洲畢業回港,對澳洲一切的依依不捨
).......唔知道,自己會唔會好似作者咁,成個人可以成熟咁多呢?

台長: J.先生
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文