24h購物| | PChome| 登入
2004-02-13 00:04:00| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

AM12:02

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一無野做,就好想自己一個享受下
自己一個食飯,自己一個行街,自己一個行動,自己一個做任何野,然後無聊到唔知可以做d乜好,呢種感覺係超級好
好中意無聊,唔係有野唔做,而係無野可做,呢種無聊係好開心~

有時一大班人既感覺真係好累
或者應該咁講,當我想一個人既時候,even多一個人o係我身邊我都會厭多,有陣時多一個人把聲o係側邊都可以係一種嘈音+_+

自己一個,好靜,想做乜就做乜,唔會失人約,又唔會得罪人



Enjoy My Life


自己一個諗下野,發下呆,就會發現我始終係為自己而活,唔係為任何其他人,所以情感上都唔應該過於波動,就算好重視一個人,始終係對方既人生,佢自己揀得就唔到我地干涉;世上亦無一個人係我地有權利去憎恨或者愛,始終對方無論係自己曾幾何時既朋友知己情人也好,o係自己既人生入面都只係一個過客路人一個,經過你身邊既時間有長有短,但都會有離開既一日;幾時都會提醒自己睇淡d睇淡d


雖然想法有欠積極,但咁積極做乜je?
有時候朋友之間實行既「義務」或者由心發出來既「愛的表現」,當然有d人好需要呢d關心同埋時時刻刻既慰問,但對某d人來講都會係一種壓力ba?

台長: sally

您可能對以下文章有興趣

人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文