24h購物| | PChome| 登入
2004-02-14 01:25:00| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

a Date with LS人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日余若薇來講talk,好興奮,呢個係我讀左咁多年第一次聽足哂成個過程既talk!
另外食到Lori整既超好味cheese cake!!!!!超正!

最後最開心係約左queenie lee, yuning, winko, helen, ginny一齊出去買衫食飯,原本kt話來都來唔切!不過唔緊要,下次實有機!
好開心呀~~~無諗過咁多野講無冷場
大家完全極arm key
不過d野果到講果到散啦~(笑)

但真係…好fd咁…唔識形容果種感覺
其實我好需要有個人,一個好叻既人o係我側邊,將一d事情分析比我知,我唔夠成熟,我想法太偏面,所以呢d人好重要,好中意聽queenie lee講野,上HR堂真係好~我需要既唔係認同,我想有人話我知其他人會點諗,或者我呢種諗法唔係全部…

快d有下次dating啦!!!!
再去食野!><

永遠難忘我地去左果到坐!哈哈!
仲有queenie lee做左d超Lor既野,哈哈~~

今日總括來講係開心既~^^~

台長: sally

您可能對以下文章有興趣

人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文