24h購物| | PChome| 登入
2010-11-07 13:23:14| 人氣885| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

小賈斯汀- Somebody To Love

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 

小賈斯汀(Justin Bieber)(Usher) - Somebody To Love
 

For you I’d write a symphony
為你我寫了一首動人歌曲  

I’d tell the violin
用小提琴來大聲宣示
It’s time to sink or swim
是時候該孤注一擲了
Watch him play for ya
還請你來一起演出這場愛情秀

For you I'd be (Whoa)
我會為了你
Runnin a thousand miles
飛越千里
Just get you where you are
只為了到你所在的地方
Step to the beat of my heart.
加速心中愛你的成分

I don’t need a whole lot
我不需要你所有的愛
But for you I need I
要你承認你需要我
Rather give you the world
選擇給你整個世界
Or we can share mine
我也可以和你分享我的世界

I know that I won’t be the first one
我知道我不會是妳永遠的愛
Given you all this attention
但我會試著讓你看
But baby listen
寶貝請仔細聆聽

[Chorus]*
I just need somebody to love
我只為你而愛
I-I don’t need too much
我不需要太多
Just need somebody to love.
就為你而愛
(Somebody to love)
為你而愛
I don’t need nothing else
不需要其他
I promise girl, I swear.
承諾只為你而在
I just need somebody to love.
我只要為你而愛
I need somebody  x4*

我只願為你而愛


Everyday I bring the sun around
日日我只為你帶來陽光的滋潤
I sweep away the clouds.
一掃你心中的那篇陰霾
Smile for me (Smile for me)
給我一抹你的微笑
I would take
我願為你
Every second, every single time
付出我的每一分每一秒
Spend it like my last dime.
也未你頃家蕩產
Step to the beat of my heart.
加速心中愛你的成分

I don’t need a whole lot
我不需要你所有的愛
But for you I need I
要你承認你需要我
Rather give you the world
選擇給你整個世界
Or we can share mine
我也可以和你分享我的世界

I know that I won’t be the first one
我知道我不會是妳永遠的愛
Given you all this attention
但我會試著讓你看
But baby listen
寶貝請仔細聆聽

 [Chorus] *-*       
(Somebody to love)
為你而愛
I need somebody x4
為你而愛 
And you can have it all
你值得擁有一切
Anything you want I can bring
所以我可以為你帶來的
Give you the finer things, yeah
給你最好的事物

But what I really want
我最渴望的卻沒法要
I can’t find ’cause, money can’t find me.
白花鈔票也無法讓我滿足
Somebody to love. 
我只為你而愛
Find me somebody to love
讓我為你而愛

I need somebody to love
我只為你而愛
I-I don’t need too much
我不需要太多
Just need somebody to love.
就為你而愛
(Somebody to love)
為你而愛
I don’t need nothing else
不需要其他
I promise girl, I swear.
承諾只為你而在
I just need somebody to love.
我只要為你而愛
I need somebody x4
為你而愛 

(Somebody to love)
為你而愛
I need somebody I-I need somebody
為你而愛 為你而愛
I need somebody 
為你而愛 
I swear I just need somebody to love
我發誓我只為你而愛
I-I need somebody.
為你而愛
Is she out there x3
她在哪裡
I just need somebody to love 

 

轉自知識+


台長: 薔薇★鬼魅
人氣(885) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 西洋歌詞 |
此分類下一篇:Ke$ha (惡女凱莎) - We R Who We R
此分類上一篇:Katy Perry 凱蒂派芮-California Gurls(加州女孩)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文