24h購物| | PChome| 登入
2011-02-13 20:28:06| 人氣2,800| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Miranda Cosgrove - Kissin U

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台




http://www.youmaker.com/

Its like electricity
I might die
When I forget how to breath
You get closer and there’s
No where in this world I’d rather be
Time stops
Like everything around me
Its frozen
And nothing matters but these
Few moments when you open my mind to things
I’ve never seen
如触电般,我会死去
我忘了如何呼吸
你渐渐靠近,世界上没有任何一个地方我更愿意去
时间静止,好像我身边的一切都被冰封
除了你放飞我的思想帮助我看见我从未见过的东西的瞬间
其他东西都不重要

Cause when I’m kissing you
My senses come alive
Almost like the puzzle piece
I’ve been trying to find
Falls right into place
You’re all that it takes
My doubts fade away
When I’m kissing you
因为当我吻你的时候我的所有感官都有了活力
就像我一直努力寻找的拼图片拼进了对的位置
你就是一切的意义
我的疑虑全部消散
就当我吻你时
When I’m kissing you
It all starts making sense
And all the questions
I’ve been asking in my head
Like are you the one should I really trust
Crystal clear it becomes
When I’m kissing you
当我吻你时
所有一切都有了意义
所有我在脑中自我盘问的问题
就好像你是那个我该真正信任的人
变得水晶般清晰
就当我吻你时
Past loves
They never got very far
Walls of made sure
I’ve got in my heart
And I promise I wouldn’t do this till
I knew it was right for me
过去的爱
他们永远不会很快就得到
确信的墙
在我心中筑起
我保证在我知道这是对的之前我不会这么做
But no one (no one)
No guy that I met before
Could make me (make me)
Feel so right and secure
And have you noticed
I lose my focus
And the world around me disappears
但我之前遇到的所有人中
没有人能让我感觉这么好,这么无忧无忧虑
你注意到了吗
我失去了我的注意力
我身边的世界全部消失了
Cause when I’m kissing you
My senses come alive
Almost like the puzzle piece
I’ve been trying to find
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
Falls right into place
You’re all that it takes
My doubts fade away
When I’m kissing you
因为当我吻你的时候我的所有感官都有了活力
就像我一直努力寻找的拼图片拼进了对的位置
你就是一切的意义
我的疑虑全部消散
就当我吻你时
When I’m kissing you
It all starts making sense
And all the questions
I’ve been asking in my head
Like are you the one should I really trust
Crystal clear it becomes
When I’m kissing you
当我吻你时
所有一切都有了意义
所有我在脑中自我盘问的问题
就好像你是那个我该真正信任的人
变得水晶般清晰
就当我吻你时
I’ve never felt nothing like this
You’re making me open up
No point in even trying to fight this
It kinda feels like it’s love
我从未经历过这种感觉
你让我打开了视野
没有目的甚至抗拒它
这似乎就是爱
Cause when I’m kissing you
My senses come alive
Almost like the puzzle piece
I’ve been trying to find
Falls right into place
You’re all that it takes
My doubts fade away
When I’m kissing you
因为当我吻你的时候我的所有感官都有了活力
就像我一直努力寻找的拼图片拼进了对的位置
你就是一切的意义
我的疑虑全部消散
就当我吻你时
When I’m kissing you
It all starts making sense
And all the questions
I’ve been asking in my head
Like are you the one should I really trust
How clear it becomes
When I’m kissing you
当我吻你时
所有一切都有了意义
所有我在脑中自我盘问的问题
就好像你是那个我该真正信任的人
变得水晶般清晰
就当我吻你时



聽她的歌可以讓我心情變好:)

台長: 薔薇★鬼魅
人氣(2,800) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 西洋歌詞 |
此分類下一篇:Avril Lavigne - What The Hell
此分類上一篇:JAY SEAN-2012 (It Ain't The End)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文