24h購物| | PChome| 登入
2002-08-27 20:56:42| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

study & future

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今個暑假
我冇溫過書咁濟
相比係ce黎講
我係懶0左幾廿倍ga
我估冇咩form6 升form7 ge學生
會好似我咁蠢去浪費一個咁寶貴ge暑假
我成日話我係因為俾屋企人迫到咁
不過唔講都知lee個係我ge藉口
我冇面對自己ge問題
我只懂逃避
在這方面我承認我是非常失敗
要重拾勇氣去面對這些問題是不易
但現在我明白而認定了自己為了什麼去讀書
所以我會為此而努力
我現在不是要安慰,要同情
我要的我也不知
我只知道的是我想讀返好書
中7的生活將會很難捱
我會怕, 但不會說不
我不敢對任何人作任何一個關於我學業的承諾
去應承別人我能拿什麼成績或
我能入什麼大學
因為承諾只會變為負擔
我只會做我要做的事
希望中7的我是一個新的我

台長: nonloser
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文