24h購物| | PChome| 登入
2004-11-15 20:55:42| 人氣90| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

醫院遊記 – X光

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每次去醫院, 都有新的見識
每次去醫院 (特別係大口環), 都有咁既感覺︰你仲想點呀?

SI Joint 的空隙已經冇乜啦 (冇左都好, 可以跟這部份的痛苦永別)
寬關節的空隙也收窄

如果有一天我行唔到路, 還會有人愛我嗎?









你估做戲咩? 不過就算係, 都唔會好似靜書咁~ 因為我最少還有神


而家d X光技術真係好唔同~
以前d x光, 一來唔係咁易俾你照, 二來又要等佢曬好個film, 仲好似有d 朦朦地
大口環的X 光用左新既system~ 令多左好多人可以照x光, 唔駛等到好痛好痛, 或者隔好耐好耐先會照~
而家只要醫生想睇睇, 就即刻可以照~
仲快到唔係15分鐘就等完, 影完, 兼有得睇~
影像會直接upload到database
一返醫生房就可以睇到~


都影得幾好呢~
好清楚~ 清楚到連我都睇得出那張影像想表達的東西~
哈哈~都不少得我擺pose擺得好~

X 光機很大部~
企左上去, 技術哥哥話會有d郁動~
調較位置時, 部機開始郁, 起初都有d唔安全的感覺~
那位技術人員教我擺pose~
起初真係好唔明~ 佢甚至要 “meng” 我的鞋幫擺位~
好似講極都唔知想掂~ 搞到我都笑左出來~

影完右邊影左邊~
聰明的我當然已經知道今次點擺~好快咁將剛才的姿勢相反~
為左影得清晰~擺好pose後, 我郁都唔敢郁~
所以影得真係好好~
其實我都好想要個soft copy可以帶返屋企留念, 或者得閒開o黎睇睇都幾得意~




我要記低, 記低係醫院的所見所聞, 因為呢個係神透過AS俾我的祝福~

台長: 于善
人氣(90) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文