24h購物| | PChome| 登入
2004-11-08 18:32:17| 人氣100| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

極度憤怒之後話

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期五, 本以為有好多野要趕住做, 但發覺大部份都昨晚做左
加上我又衝衝衝, 5點幾已經做到冇乜好做,
平時負責安排野我做既人都成日被我cher住問有乜要我幫手
俾到都冇乜好俾


我問albert仲有冇野要幫手, 佢話冇, 就算有都係靜返2張slide, 叫我可以走先
我再問埋oswald, 佢話都冇架啦, 話睇下albert有冇,
佢話幫我問albert, albert 話︰佢知架啦喎~ 同佢講左冇架啦~ 可以走先~

為左週末無憂d, 我就高速咁清埋那個星期既野, 等星期一冇野積住, 又可以俾vivien見到我冇咁早走

搞掂埋, 我又猶疑左一陣, 駛唔駛同vivien byebye呢? 應該點講呢?
最後, 7點左右, 我就去佢間room︰oswald 同albert 都話冇野要我幫手, 唔知您有冇野要我幫手呢?
佢話︰我諗都冇架啦
“咁我走先啦~”

我聽到我個同事同佢屋企人話今晚唔返o黎食啦, 同同事食喎~
令我不禁懷疑究竟係咪有留到咁夜既必要

不過, 無論點, 我都覺得vivien都係唔鐘意我……….唔知幾時開始…………
(佢都就o黎走….就算了吧………; 希望nicole唔會唔鐘意我啦……..雖然而家我覺得佢係唔鍾意我)

我阿爸話, 可能我唔夠friendly, 好似好怕d supervisor咁, 唔夠自然。
好, 等我試下探下佢地可approach到乜底線先~

只想為主作好見證! 求主幫助!

ps︰因為上個星期已 做曬d野, 所以可以係公司用個多鍾頭o黎打呢篇diary~ 成日都要掩飾我冇野做既事實……….

台長: 于善
人氣(100) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文