24h購物| | PChome| 登入
2003-03-28 09:53:30| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Congratulations... :)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Congratulations !!
好開心聽到你 0既消息… 兩方面啦… 一方面真係替你開心… 咁你而家同佢 send 張 offer 俾你無分別, 唔駛再擔心啦… 你 0的 average 一定夠 0既… 起碼只少都入到 McMaster wo… 另一方面, 咁即係我都有希望可以唔睇 TOEFL 入 McMaster 啦… 係就好啦… 當你個 message send 過 0黎 0個時話 “ die la… ” 真係嚇死我… 以為 Mc Master 唔睇你間中學… 我真係以為你嗌 “死啦… McMaster 唔睇, 要考 TOEFL,” 咁會唔知點算… 好彩唔係… hehe… 總知就係好消息啦… 我不嬲都話你係 0的好運 0既人, 呢 0的野你唔駛擔心 0既… 如果 McMaster 都可以快 0的 send email 話我知我間中學都承認, 我會更加開心 lor… ngng… 咁開心, 你應該請食飯啦… 哈哈…

開心完啦… 又係時候開始做功課啦… 唔算好多, 但好累 lor… 今日學校有 all day basketball match… 比賽捐錢 for charity… 我 0的 friends 都有參加… 咪得閒就去 gym 睇 lor… 睇到最後一場係相當激烈… 5:7 贏出… 哈哈… 勁呀… 每每我睇親籃球都諗起你 lor… 今日 0既比賽全都係 3 on 3, 就好似以前你地 lunch 打咁… 我就 0係場邊睇… 好懷念…

~ 朋友 3 ~ Benny 篇 ~
終於有返 0的 mood 寫啦… 你收左線之後, 我傻左咁係咁嘈要收 email… 差 0的嚇親小瑜 tim… 我都好希望 McMaster 會收我… 其實我地兩個都好擔心入大學 0既事… 為左報 U 奔波勞碌… ( 好似有 0的誇張 ), 但都算係咁啦… 0的大學一要 0的咩 update 0既資料, 我地都第一時間去搵去預備… mid-term 前差唔多日日都去 Rm 200 問野… 付出咁多, 應該有 0的收穫 0既… hehe… 不過, 真係因為你, 我先知有咁多野要做… 因為你, 我先肯去預備咁多野… 仲有, 唔係你成日吹我做呢樣 0個樣, 我都唔會有心去做… Thanks… 大大話話呢個 semester 過左一大半啦… 由呢個 semester 開始 0既時候, 你陪我過左我最唔開心 0既時間… 0個時我只係敢相信你同 Darlena… 我亦記得你講過你 0個時 0既 situation… 你 0個時 0既唔開心, 0個時 0既無奈… 但而家通通都無啦… 我見到你可以同你身邊 0既朋友過得好開心… 我都替你開心… 由 0個時你覺得無人聽你講野到而家… 我真係有 0的功成身退 0既感覺… 咁朋友就係 0係最失落 0個時互相扶持 ga ma… 而家比起以前同你講野少左, 亦唔係成日會見到你… 不過你始終係我一個好重視 0既朋友… 每次聽到你 0既好消息, 我都一定會替你開心… 我 0黎左加拿大咁耐, 你真係幫左我好多, 同我分享左好多, 無論開心唔開心 0既… 亦好多謝你一直相信我講我知好多我唔知 0既野… Thanks…
一時又無 mood 寫… 一時又寫左咁多 tim… eh… 咁呢 0的野唔會無啦啦講講下電話講 ga ma… 好快入 U 啦… 唔知我會唔會同你入同一間 U, 亦唔知我地講過入 U 之後0既野有幾多樣會變真… 但點都好啦… 一齊努力讀埋個 final 啦… 我知我唔駛擔心你讀書 0既… you have enough capacity to do it… 俾心機啦… support you… !!

台長: nicamo
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文