24h購物| | PChome| 登入
2005-01-18 09:14:01| 人氣46| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期一...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

首先, 想同 reply meiling 個 message, 唔好咁啦, 有時讀書就係咁, 唔係付出左咁多, 一定會同樣0既成績... 始終0係大學 wo, 咁易嫁咩... 可能 GPA 係唔夠人地高, 但而家去擔心過左0既成績都無用啦, 努力0的下一個學期仲好啦... 其實我 year 1 0既 GPA 都唔過 3 分, 咪一樣唔開心過一段日子, 但我知自己已經努力左, 只係有某幾科拉低0的成績, 咁無人想0既... 唯有0既係下次一定要努力, 同搵個可以改善0既方法 lor... 所以 meiling, 你唔好氣餒呀... 我地一齊努力, 我支持你呀...!! 去完個 survey camp 都知你一定會好累, 休息返多0的呀... take care!!

又一個星期, 今日係星期一, 第一堂係 econ, 今日問左個 prof 關於呢個學期0既 quizzes, tests... 佢同平時0既 econ instructor 好唔同... 我之前遇過0既都好好人, 好無所謂0既, 係唯獨呢個 term 0既 econ prof, 唔可以咁又唔可以咁... 雖然其實佢咁 strict 又無唔岩0既, 只係忽然有0的似返左 high school 咁... 有0的0的壓力... 最衰自己啦, 唔係唔可以轉 section, 但真係對住另一個 instructor 我就覺得佢好唔掂, 照抄照讀... 佢0的 tests 0個0的係易0的, 但我真係唔想又咩都唔明咁過一個學期, 可能咁係有0的蠢, 我只係希望我個 prof 真係會出0的佢教0既人, 唔好太 tricky 已經好好啦... 下個星期已經有 test 啦, 希望係好嫁啦...

尋日, 細佬拎左佢0係 christmas 返香港買0既野俾我, 有好多禮物, 好開心呀... 多謝爸爸, 媽媽, 細佬... 我知道佢地全部都好錫我, 除左我想要0既野, 仲有好多其他0既 gifts... 最開心收到0既就係件長褸, 仲有條手鍊, 電話繩, jeans, 仲有0的臘腸 tim... 好多好多... :) 謝謝 !!

台長: nicamo
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文