24h購物| | PChome| 登入
2005-01-11 10:17:59| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

氣餒...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈... 真係搞笑...!?!? 一日去兩次 Wal-mart...
今朝 9:30 堂, 完左, 走左上 Wal-mart, 為0既係幾個毛冷, 卒之開始織啦, 咁就無左 nap 0既時間...
唔知咩原因, 尋晚訓覺0既時候好有衝勁織頸巾, 直到今日, 買完都仲好興奮咁織,
但到而家, 又有0的唔想繼續啦...
發現夜晚個人真係迷0的嫁, 好似諗咩都會好完美咁, 諗咩都係好0既...
係唔係有原因嫁呢...?? 係唔係整定嫁呢...??
初初, 真係諗住, 呢兩個星期係咁織嫁啦, 織到好為止, 雖然我諗我會繼續0既, 但真係唔知會唔會俾佢啦...

記得 eska 同我講過兩樣野, 一, 佢叫我, monica, 你唔好再咁死心眼啦, 我真係唔明呢個詞語0既意思, eska 話係唔好盲中中對一個人好啦, 要識得收... 另一次, 我又問 eska, 應該點樣對自己鍾意0既人 ?? eska 話對佢好0的 lor, 要明顯0的對佢好0的 lor...
真係有0的矛盾 tim, 咁究竟鍾意一個人應該唔應該對佢好嫁... ?? 不過, 我諗每個人都會答我, 做自己想做0既野 lor... 想對佢好咪好, 唔駛諗咁多,但 會唔會又變左死心眼呀...??

曾經, 我對過一個人好好, 曾經, 0的人同我講叫我做我想做0既野... 想對佢好咪好 lor, 唔駛諗咁多... 但換0黎0既係人地0既責備, 俾人話我蠢... 究竟邊樣先係應該做, 邊樣唔應該 ??

我真係開始有0的氣餒啦...
我亦唔識點再去喜歡一個人... 唔識點去對住一個喜歡0既人...
我只係識唔滿意, 識板係一個唔出聲0既面...
到底, 我想要0既係咩野 !? 連我自己都唔知...

尋日, 又發現自己多左個缺點, 點算...!? 每一次提醒自己唔好再錯0既時候, 不其然又犯同一個錯...
monica 都係唔好講太多野好0的...
但唔講野, 又會好似俾人遺忘咁...

要我努力讀書, 唔難... 要我孝順爸爸媽媽, 照顧細佬, 都唔難... 但要我去改變下自己0的唔好0既習慣, 就好好難...

台長: nicamo
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文